چرا پرنس هری با برادر زاده زیبای پرنسس دایانا ازدواج نکرد؟

کدخبر: ۲۱۶۳۸۴
کیتی اسپنسر برادرزاده پرنسس دایانا است و زیبایی خیره کننده ای دارد, شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا پرنس هری با او ازدواج نکرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ با گذشت چند روز از مراسم عروسی مگان مارکل و پرنس هری هنوز هم حواشی این ازدواج سلطنتی تمامی ندارد. سوالی که بعد از مراسم عروسی ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرد این بود که چرا پرنس هری با برادر زاده پرنسس دایانا "کیتی اسپنسر" که از مگان مارکل بسیار زیباتر است ازدواج نکرد؟

کیتی اسپنسر در مراسم عروسی پرنس هری

پرنس هری با مگان مارکل ازدواج کرد و مراسم عروسی آنها 19 می 2018 کاملا سلطنتی و پر هزینه با کلی مهمان برگزار شد. کیتی اسپنسر یکی از مهمانان ویژه و زیبای این مراسم بود که لباسی شیک از برند دولچه اند گابانا به تن داشت, او برادر زاده پرنسس دایانا است و با دیدن او این سوال پیش می آید که چرا پرنس هری با او ازدواج نکرد که هم از مگان مارکل زیباتر است و هم جوان تر؟ جواب خاصی برای این سوال وجود ندارد زیرا پرنس هری عاشق مگان مارکل شده بود و خیلی سریع از او خواستگاری کرد و خیلی زود یک زندگی عاشقانه را شروع کردند.

پرنس هری و همسرش مگان مارکل

کیتی اسپنسر مدلینگ 28 ساله و زیبایی است که با برندهای معروفی همچون دولچه اند گابانا همکاری کرده است. کیتی اسپنسر از کودکی تا نوجوانی تصمیمی برای مدل شدن نداشت اما به خاطر زیبایی که دارد به سمت آن کشیده شد. او مدتی پیش قصد ازدواج با یک میلیونر ایتالیایی را داشت که در رسانه ها حسابی سر و صدا کرد, عکس های او را در ادامه مشاهده کنید.

کیتی اسپنسر برادر زاده پرنسس دایانا

کیتی اسپنسر مدلینگ زیبا و جوان

کیتی اسپنسر با ظاهری متفاوت

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید