آیفون های آینده با عمر باتری طولانی می‌آیند

کدخبر: ۲۱۶۴۰۴
اپل قصد دارد با تولید پردازنده ای جدید و 7 نانومتری به نام ای 12 برای استفاده در گوشی آیفون عمر باتری این تلفن همراه را به میزان چشمگیری افزایش دهد.
آیفون های آینده با عمر باتری طولانی می‌آیند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، انتظار می رود اپل در اواخر شهریور ماه امسال مدل جدیدی از آیفون ایکس و همین طور آیفون اس ای 2018 را عرضه کند که در هر دوی آنها از پردازنده ای قدرتمند و جدید به نام ای 12 استفاده می شود.

اپل تلاش ها برای تولید این تراشه را آغاز کرده و در حالی که قبلا از فناوری 10 نانومتری در تولید تراشه های مذکور استفاده می کرد، این بار از فناوری 7 نانومتری به همین منظور بهره می گیرد.

تراشه های یادشده توسط یک شرکت تایوانی به نام Taiwan Semiconductor Manufacturing تولید خواهد شد که قبلا برای گوشی های آیفون 8 و آیفون ایکس تراشه تولید کرده بود.

تولید پردازنده های 7 نانومتری برای آیفون به معنای افزایش سرعت پردازش و بیشتر شدن عمر باتری این گوشی است که معمولا در کمتر از یک روز به پایان می رسد.

گفته می شود یکی از آیفون های جدید اپل دارای نمایشگر غول پیکر 6.5 اینچی OLED و دیگری دارای نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی است. اپل اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید