اولین بازیکن دو پا شکسته جام جهانی فوتبال!

کدخبر: ۲۱۶۴۰۹
مدافع برزیلی اتلتیکو مادرید که مدتی پیش دچار شکستگی پا شده بود از روحیه بالایش برای بازی در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه می‌گوید.
اولین بازیکن  دو پا شکسته جام جهانی فوتبال!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، فیلیپه لوئیس که احتمالا آخرین تورنمنت ملی‌اش را در روسیه تجربه خواهد کرد، چندی پیش به شدت از ناحیه ساق پا مصدوم شد. در حالی که گمان می‌رفت او جام جهانی را از دست بدهد، با یک ریکاوری فوق العاده خودش را به هفته‌های پایانی فصل رساند و تیته هم او را در لیست 23 نفره‌اش برای جام جهانی قرار داد. اتفاقی که برای اولین بار در کارنامه فوتبال لوئیس رخ می‌دهد. چه او قبل از جام جهانی 2010 مصدوم شد و در جام جهانی 2014 هم اسکولاری روی نام او خط کشید.

به گزارش AS، لوئیس می‌گوید:«می‌توانستم در دو جام جهانی هم به میدان بروم اما نشد و حالا در بهترین فرم ممکن از لحاظ روحی و بدنی به روسیه می‌روم. خوشحالم که این فرصت به من رسید. بازی در جام جهانی رویای هر بازیکنی است. من از زمانی که در جوانی از برزیل جدا شدم و به اروپا آمدم، به دنبال کسب این شانس بودم. وقتی در این فصل مصدوم شدم، به همسرم گفتم دو ماه تمام مرا نخواهی دید چون می خواهم به بهترین و سریع‌ترین شکل ریکاوری کنم. می‌خواستم هر چه در توان دارم را بگذارم تا حتی اگر دعوت نشدم هم پشیمان نباشم که چرا بیشتر تلاش نکردم. به نظرم اولین بازیکنی هستم که با دو پای شکسته شده در جام جهانی بازی خواهد کرد. (پای راست فیلیپه در سال 2010 شکسته شد). اما می خواستم نشان دهم با تلاش، هر چیزی ممکن است. سریع ریکاوری کردم و به لطف خدا اینجا هستم. معتقدم این موهبت خدا بوده و به همین خاطر هم می‌گویم به لحاظ روحی روانی آماده‌تر از هر زمان دیگری هستم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید