کمک فناوری به برگزاری بهتر المپیک توکیو

کدخبر: ۲۱۶۴۱۳
در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هوش مصنوعی شرکت اینتل، برنامه های این شرکت برای استفاده از فناوری مذکور به منظور برگزاری هر چه بهتر رقابت های المپیک توکیو را اعلام کرد.
کمک فناوری به برگزاری بهتر المپیک توکیو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر ، اینتل همچنین از توسعه دهندگان مختلف و شرکت های همکار خواست تا ایده های خود را برای ارتقای کیفیت فناوری های مورد استفاده در رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام کنند.

توسعه دهندگان و شرکت های فناوری سه هفته فرصت خواهند داشت تا ایده های خود را برای ارتقای برگزاری رقابت های المپیک ۲۰۲۰ با استفاده از هوش مصنوعی به شرکت اینتل اعلام کنند. بهبود تجارب قهرمانان ورزشی و تماشاگران این رقابت ها، تسریع در پیشبرد فرایندهای حرفه ای و اداری المپیک از مسائل عملیاتی گرفته تا امور لجستیکی، بهبود شیوه های مشاهده و پخش رقابت های المپیک با استفاده از هوش مصنوعی از جمله حوزه هایی است که علاقمندان می توانند طرح های خود را در ارتباط با آنها ارائه کنند.

اینتل تمامی ایده های دریافتی را صرف نظر از میزان دربرگیری، حوزه کاربردی یا ملیت افراد ارسال کننده بررسی خواهد کرد و به صاحب برترین ایده ۱۰ هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

این شرکت خود نیز قصد دارد از هوش مصنوعی برای بهبود ناوگان های محلی حمل و نقل، سیستم ثبت نام برای حضور در استادیوم ها، ارتقای نحوه پخش چندرسانه ای رقابت های گوناگون، کمک به آماده سازی بهتر قهرمانان ورزشی و غیره استفاده کند. البته جزئیات چندانی در این زمینه ها به طور عمومی اعلام نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید