نقوی حسینی تشریح کرد:

برنامه فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

کدخبر: ۲۱۶۵۹۲
اقتصادنیوز: سیدحسین نقوی حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در جلسه امروز بدون بررسی مصداق ها به بررسی انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای سال سوم پرداختند.
برنامه فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس گفت: این فراکسیون برای انتخابات هیات رییسه فهرست مستقل ارائه می کند اما این احتمال وجود دارد که با سایر فراکسیون ها هم بر اساس این فهرست ائتلاف کند.

وی افزود: بر اساس تصمیم فراکسیون نمایندگان ولایی در انتخابات هیات رییسه، فهرست مستقلی داده خواهد شد، البته ارائه فهرست مستقل بدان معنا نیست که افراد سایر فراکسیون‌ها در آن نباشند، این احتمال وجود دارد که در فهرست مستقل فراکسیون ولایی از سایر فراکسیون‌ها نیز افرادی باشند.

نقوی حسینی ادامه داد: مجمع عمومی این فراکسیون مجددا امروز ساعت 4 جلسه‌ای تشکیل می دهد، در صورت تصویب مجمع عمومی فراکسیون، این امکان وجود دارد که با همین فهرست مستقلی که خودمان ارائه می کنیم با سایر فراکسیون ها ائتلاف کنیم. 

وی اظهار داشت: امروز مجمع عمومی تصمیم می‌گیرد که فهرست مستقل فراکسیون با ائتلاف با دو فراکسیون دیگر ارائه شود یا اینکه بدون ائتلاف فهرستی را منتشر کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید