حسادت ؛ دلیل خشم رونالدو از رئال مادرید!

کدخبر: ۲۱۶۶۵۱
به نظر می رسد رونالدو به دلایل مختلقی ترجیح داد حتی در جشن قهرمانی رئال مادرید نیز ابراز گله کند و ساز جدایی سر دهد.
حسادت ؛ دلیل خشم رونالدو از رئال مادرید!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، مصاحبه  رونالدو بعد از پایان دیدار  کهکشانی ها برابر لیورپول کام هواداران این تیم را تلخ کرد و حالا هراس احتمال جدایی او دوباره به جان طرفداران این تیم افتاده است.

طبق ادعای موندو دیپورتیوو، اخبار حاکی از آن است رونالدو معتقد است در رئال مادرید به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرد و به عنوان مثال در مورد موضوع مشکلات مالیاتی آنطور که باید از طرف مدیریت و هواداران حمایت نشده است.

اما یکی از مشکلات مهم ستاره پرتغالی، توجهات بیش از حد در مادرید و مسئله انتقال نیمار به رئال مادرید است. در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد این انتقال مطرح شده و حتی فلورنتینو پرز و بسیاری از ستاره های رئال مادرید نیز چند بار از انتقال احتمالی ستاره برزیلی استقبال کرده اند.

هنگامیکه رونالدو در مسیر دریافت توپ طلای پنجم بود، پرز از احتمال آمدن نیمار استقبال کرد که این موضوع باعث ناراحتی مهاجم پرتغالی شد. رونالدو مشکلی با بازی کردن کنار نیمار نداشته و حتی به این موضوع علاقمند است اما از شایعات انتقال او به ستوه آمده و می خواهد خودش کانون توجهات باشد. رونالدو همیشه نشان داده فردی مغرور و تا اندازه ایی هم حسود است. حالا او شهرت و نیز توجهات به نیمار در صورت ورود به رئال را تاب نمی آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید