دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

نیازمند گفت وگوی جدی درون جریان اصلاحات هستیم

کدخبر: ۲۱۶۸۸۳
اقتصادنیوز : دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: جریان اصلاح طلب باید پس از انتخابات ریاست جمهوری، با ارزیابی گذشته و احصاء نقاط ضعف و قوت، گفت وگوی درون جریانی را به صورت جدی دنبال کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمد حکیمی پور دوشنبه شب درسومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم افزود: اگر یک کشور و جریان با تحولات روز برخورد فعال و عقلانی نداشته باشد، تحولات الزامات خود را دارند و آن کشور و جریان از تحولات عقب خواهند ماند. 

وی با بیان اینکه ویژگی رفتاری اصلاح طلبان باید صداقت، شفافیت، پاسخگویی، پاک دستی و تبعیت از قانون و خردجمعی باشد، اظهار داشت: جریان اصلاحات یک جریان ریشه دار است و ما نباید با سهل انگاری از گفتمان حقیقی این جریان دور بمانیم و جریان اصلاحات به سازوکاری برای کسب قدرت و مقام و منصب در کشور تبدیل شود. 

وی از فراکسیون اصلاحات در مجلس شورای اسلامی خواست تا حضوری فعال تر و منسجم تر در تحولات پارلمانی داشته باشند.

وی ادامه داد: ساختار تصمیم گیری و تصمیم سازی اصلاح طلبان مشکل داشته و باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا به سمت فردگرایی و منفعت گرایی و کسب پست و ثروت کشیده نشود. 

دبیرکل حزب اراده ملت ایران در پایان با بیان اینکه جریان اصلاح طلبان در کشور نباید از مطالبات جامعه و اقشار ضعیف دور باشد، تصریح کرد: باید سازوکاری در جریان اصلاح طلبی را پیگیری کنیم که منجر به ایجاد نهادهای حزبی شود. 

حسین منصوری تاج دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه تلاش های انحصارگرایانه که مخالف قانون اساسی است محکوم می کنیم، اظهار داشت: امروز که دشمنان ملت ایران درصدد ضربه زدن به کشورمان بوده و خروج آمریکا از برجام را هورا می کشند، متأسفانه عده ای در داخل هم نوا با رژیم اشغالگر صهیونیستی شده اند. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی راه و هدف و مطالبات خود را در سال های اخیر با رأی خود اعلام و انتخاب کرده اند و با وجود آنکه از برخی بدعهدی ها دلخور شده اند، اما همچنان از دولت منتخب حمایت کرده و از این مسیر باز نمی گردند. 

سومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران شعبه استان قم با حضور جمعی از دبیران احزاب و فعالان سیاسی قم در خانه معلم این شهر برگزار شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید