پرچم آمریکا ۵ هکتار از مراتع حومه واشنگتن را به آتش کشید!

کدخبر: ۲۱۷۰۶۷
مقامات آمریکایی اعلام کرد یک مرد با سوزاندن پتویی شبیه به پرچم آمریکا باعث ایجاد آتش‌سوزی در بیش از ۵ هکتار از مراتع حومه واشنگتن شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مقامات آمریکایی روز گذشته اعلام کردند علت اصلی آتش سوزی در  مراتع شهر «افراتا» واقع در حومه واشنگتن، سوزاندن پتوی پرچم آمریکا بوده است.

مرکز آتش‌نشانی حوزه 13 واشنگتن با انتشار پستی در حساب کاربری فیس بوک خود نوشت یک مرد با سوزاندن پتویی شبیه به پرچم آمریکا باعث گسترش حریق در بیش از 5 هکتار از مراتع حومه واشنگتن شده است.

ایزاک مرکل، رئیس حوزه 13 آتشنشانی واشنگتن گفت: شب گذشته سوزاندن پتوی پرچم آمریکا (که بخش هایی از آن باقی مانده است) موجب حریق در بیش از 5 هکتار از مراتع منطقه افراتا شد. وزش شدید باد علت اصلی گسترش آتش‌سوزی بوده است.

وی افزود: در چنین شرایط آب و هوایی هر عاملی می تواند موجب ایجاد حریق و گسترش آن شود.

این مرکز همچنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «بدون توجه به دیدگاه های سیاسی، افراد باید از هرگونه اقدامی که موجب وقوع چنین حوادثی می شود، خودداری کنند.

به گفته رئیس پلیس شهر افراتا، این اتفاق شب گذشته رخ داده و تاکنون گزارشی مبنی بر بازداشت عامل آن منتشر نشده است.

این حادثه همزمان با تعطیلی رسمی روز یادبود در آمریکا رخ داده است. هر ساله آخرین دوشنبه ماه مه، روز یادبود در آمریکا، تعطیل رسمی است. این روز به یاد کسانی که جان خود را در  ارتش آمریکا از دست داده‌اند، برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید