همسر کاوه رضایی نیز به سرنوشت تلخ او دچار شد ! +عکس

کدخبر: ۲۱۷۰۸۲
از سوی کادر فنی 20 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان دعوت شدند و در این بین نام بازیکن لژیونر ایران در میان ملی پوشان دیده نمی شود.
همسر کاوه رضایی نیز به سرنوشت تلخ او دچار شد ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، پنجمین اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان از  یازده خردادماه جاری در کمپ بانوان برگزار می گردد. برای همین منظور  اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو اعلام شده است.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، فاطمه حسنی، فاطمه امینی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان، الهام فلاح، سارا اخلاقی، مهتاب رحمانی، مهسا کدخدا، مهسا صابری، حانیه محتشمی پور، زهرا بخشی، نگار کیانی، شکوفه صفری، مونا دریس محمودی، نگین شیرتری و سودابه باقرپور بازیکنان تیم ملی را تشکیل می دهند و نکته این لیست نیز غیبت فرنوش شیخی لژیونر والیبال کشور است.

فرنوش شیخی که همسر کاوه رضایی فوتبالیست ایرانی که در تیم شارلوای بلژیک فعالیت می کند است تا پیش از این در اغلب بازی های ملی حضور داشته است اما خط خوردن او حالا باعث تعجب برخی ها شده است. همسر کاوه رضایی مدتی پیش به بلژیک رفت تا در کنار همسرش باشد و در تیم بانوان والیبال باشگاه شارلوا نیز بازی کند. اما حالا غیبت او در جمع نفرات تیم ملی نشان می دهد که سرمربی این تیم از نحوه بازی های شیخی رضایت ندارد. این در حالی است که خط خوردن کاوه رضایی از لیست نهایی کی روش برای جام جهانی نیز مایه تعجب خیلی از فوتبالدوستان شده بود.

فرنوش شیخی

ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال در گروه زنان از 25 شهریور ماه تا یکم مهرماه سال 97 به میزبانی تایلند برگزار می شود. تیم ملی والیبال بانوان ایران نیز در جام کنفدراسیون آسیا شرکت می کند که در گروه چهار تیمی دور مقدماتی این رقابت ها قرار دارد.

* گروه بندی دور مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ژاپن، تایلند و کره جنوبی

گروه B: چین، ویتنا و چین تایپه

گروه C: قزاقستان، فیلیپین، ایران و استرالیا.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید