افشاگری فعال سیاسی سعودی از وضعیت محمد بن سلمان

کدخبر: ۲۱۷۱۷۸
فعال سیاسی مشهور عربستانی در پیامی در توییتر، جزئیات جدیدی درباره ولیعهد سعودی که افزون بر یک ماه پیش در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود، فاش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، النشره نوشت، «مجتهد» که اطلاعات و اسرار مهم خاندان سعودی را فاش می‌کند، در جدیدترین پیام توییتری خود جزئیاتی جدید درباره وضعیت «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرد.

مجتهد نوشت: «بن‌سلمان از زمانی‌که ناپدید شده، در یک کشتی در دریای سرخ در حال گشت و گذار است و برخی مواقع به یکی از کاخ‌های ساحل می‌رود».

مجتهد افزود: «بن‌سلمان در این کشتی تفریحی با مقام‌های اسرائیلی دیدار کرده و همه دستورات بازداشت و تکذیب اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه را از این کشتی صادر کرده است».

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد، محمد بن‌سلمان چند روزی است که در کاخی در منطقه «رابغ» حضور دارد و ما نمی‌توانیم مجروحیت او در حادثه محله «الخزامی» را تایید یا تکذیب کنیم.

به گفته مجتهد، نزدیکان بن‌سلمان و کسانی که با او در ارتباط هستند، می‌گویند که وی بعد از حادثه الخزامی عمدا ناپدید شده است تا این‌گونه القا شود که او مُرده یا دچار جراحت وخیمی شده است و در نتیجه پسر عموهایش که درصدد انجام کودتا علیه وی هستند، دست به کار شوند و بدین ترتیب بن‌سلمان می‌تواند آن‌ها را شناسایی و سرکوب کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید