توضیحات یک نماینده درباره پس گرفتن امضای سوال از رئیس‌جمهور

کدخبر: ۲۱۷۲۴۴
اقتصادنیوز: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که پس گرفتن سؤال از رئیس‌جمهور به معنای عدم پیگیری مشکلات مردم نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان طی سخنانی با اشاره به پس گرفتن امضای برخی نمایندگان از سؤال از رئیس‌جمهور گفت: سؤال از رئیس‌جمهور به دلیل برخی مشکلات مردم طراحی شد، اما پس گرفتن امضاها بدین معنا نبود که ما مشکلات مردم را فراموش کرده‌ایم. 

وی اضافه کرد: ما قسم خورده‌ایم و در قبال مردم مسئولیم و وظیفه داریم مسائل مردم را پیگیری کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به نامه نمایندگان به سران قوا در زمینه رفع مشکلات مردم تصریح کرد: حقیر نامه‌ای خطاب به سران قوا تنظیم کردم که به امضای 170 نفر از نمایندگان هم رسید، در این نامه سؤالات نمایندگان درباره مشکلات مردم عنوان شده بود.

آزادیخواه در عین حال گفت: ‌اینکه ما سؤل را ادامه ندادیم معنایش این نیست که ما مخالف نیستیم و به بحث مشکلات مردم از جمله مؤسسات مالی انتقاد نداریم.

وی در پایان تأکید کرد: ما خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و چون آقا بر وحدت تأکید کردند، ما هم این اقدام را انجام دادیم، اما پس گرفتن امضا بدین معنا نیست که به وظایفمان عمل نکرده‌ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید