شورای امنیت به درخواست آمریکا امروز تشکیل جلسه می‌دهد

کدخبر: ۲۱۷۲۶۵
اقتصادنیوز؛ شورای امنیت قرار است امروز چهارشنبه به درخواست آمریکا نشستی را برای بررسی تنش در نوار غزه برگزار می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛  نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز گذشته مدعی شد که موشک‌های مقاومت فلسطین به مراکز عمومی و شهری از جمله نزدیکی یک مهدکودک اصابت کرده است.

البته این ادعا در حالی مطرح می‌شود که حملات مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی پس از ماه‌ها قتل و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه صورت گرفت و جنبه‌ای کاملا دفاعی داشت.

در این مدت دست کم ۱۳۰ فلسطینی شرکت‌کننده در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت به ناحق و بدون اینکه هیچ خطری برای نظامیان اسرائیلی داشته باشند، به ضرب گلوله مستقیم به شهادت رسیدند و نزدیک به ۱۴ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که برخی از آنان حالشان به شدت وخیم است و ده‌ها نفر برای همیشه دچار معلولیت و نقص عضو شدند. حتی در میان شهدا ۱۴ کودک و چندین زن هم دیده می‌شوند.

اشغالگران صهیونیست از ۳۰ مارس گذشته دست به کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی زدند اما دولت آمریکا نه تنها این حملات و جنایات را محکوم نکرد، بلکه آن را حق اسرائیل برای دفاع از خود دانست! و بدین‌گونه جانبداری خود از این رژیم و مشارکت در قتل و کشتار فلسطینیان را بیش از پیش به اثبات رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید