درحال شناسایی دانش‌آموزان قربانی مدرسه غرب تهران

کدخبر: ۲۱۷۲۷۹
اقتصادنیوز:مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های آموزشی و امتحانات پایان سال مدرسه‌ای که در آن گروهی از دانش‌آموزان مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند زیر نظر ناظر مقیم در حال برگزاری است، درباره شمار دانش آموزان قربانی شده با توجه به تناقضات آماری مطرح شده گفت: آنچه که ما فعلا در پیگیری اولیه به آن رسیدیم آزار سه تا چهار دانش آموز بوده که البته هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و باید منتظر بررسی دقیق و اعلام نهایی از سوی مراجع قضایی باشیم.

به گزارش اقتصادنیوز؛ ناصر کوهستانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند ادامه فعالیت آموزشی مدرسه مذکور با توجه به حادثه تعرض به چند دانش آموز که در دو روز گذشته رسانه‌ای شد اظهار کرد: از صبح روز سی‌ام اردیبهشت ماه ناظر مقیم به منظور برقراری آرامش و برگزاری امتحانات در ساعات اداری در مدرسه مستقر شده است.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های آموزشی و امتحانات پایان سال زیر نظر ناظر مقیم در حال برگزاری است و پاسخگوی اولیاست و کار را در فضایی آرام جلو می‌برند و تاکنون امتحانات به صورت منظم برگزار شده است. همچنین با عزل مدیر آموزشگاه، یک سرپرست برای اداره مدرسه به صورت قانونی  انتخاب شده و مشغول فعالیت است. ضمن آنکه ما نیز از مدرسه بازدیدهایی انجام می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران همچنین با بیان اینکه مشاوره‌های روانشناختی با دانش آموزان انجام شده است گفت: مشاور در مدرسه حضور دارد و دانش آموزانی که مورد آزار قرار گرفته بودند تحت نظر مشاور هستند. اکنون جو آرامی حاکم است و امیدواریم فضای مجازی اجازه دهد آنها با آرامش امر آموزش را پشت سر بگذارند.

کوهستانی با بیان اینکه فرد خاطی به اشد مجازات می‌رسد و دستگاه قضایی به شدت پیگیر موضوع است، در پاسخ به پرسشی درباره شمار دانش آموزان قربانی شده با توجه به تناقضات آماری مطرح شده از ۸  تا ۱۶ نفر و غیره، گفت: آنچه که ما فعلا در پیگیری اولیه به آن رسیدیم آزار سه تا چهار دانش آموز  بوده که البته هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و باید منتظر بررسی دقیق و اعلام نهایی از سوی مراجع قضایی باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید