محسن هاشمی: بحران‌های نرم وحدت مردم را سخت کرده است

کدخبر: ۲۱۷۳۴۷
اقتصادنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که شباهت هایی با آن بحران های همزاد دارد، اگرچه این بحران‌هایی که با آن روبرو هستیم شبیه بحران های گذشته نیست اما سخت‌تر است.
محسن هاشمی: بحران‌های نرم وحدت مردم را سخت کرده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم تجدید میثاق شهردار تهران و اعضای شورای شهر با آرمان های امام راحل(ره)، اظهار کرد: امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی سال ها از بحران های بسیاری عبور کردند که می توان از آن‌ها با عنوان بحران های همزاد نام برد که ابعاد سیاسی و امنیتی داشت. از سوی دیگر در جنگ تحمیلی با درایت ایشان و وحدتی که با احزاب و اقوام مختلف ایجاد کردند، کشور از بحران ها عبور کرد و در نهایت انقلاب را تحویل حضرت آیت الله خامنه ای دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که شباهت هایی با آن بحران های همزاد دارد، اگرچه این بحران هایی که با آن روبرو هستیم شبیه بحران های گذشته نیست اما سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه بحران کشور در دوران گذشته از نوع بحران های سخت بود، گفت: این نوع بحران ها را می توانستیم با مردم مطرح کنیم، این در حالی است که بحران های نرم وحدت مردم را سخت کرده است که امیدواریم با درایت رهبری از این بحران ها هم عبور کنیم.

به گفته هاشمی نمونه بارز بحران هایی که با آن مواجه هستیم، آسیب های اجتماعی در سطح کشور است که اغلب به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد می شود که کودکان کار، معتادان متجاهر و ... از جمله این آسیب ها است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه اقتصادی در نتیجه تحریم های ایجاد شده، اظهار کرد: با وحدتی که بین احزاب و در سایه ولایت فقیه است، امیدواریم بتوانیم از این بحران ها عبور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر مسایل شهری عنوان کرد: خوشبختانه در زمان مناسبی پس از استعفای دکتر نجفی، شورای شهر توانست شهردار تهران را انتخاب کند که با تخصص و تعهدی که از مهندس افشانی سراغ داریم، امیدواریم روز به روز از مشکلات شهر با مدیریت آن کاسته شود.

وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت شهری قول هایی که در زمان انتخابات به مردم داده شد، به اقداماتی منجر شود که رضایت مندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه براساس شعار شهردار تهران که رضایت مندی را در سرلوحه کار خود قرار داده اند، امیدواریم به وضعیت حمل و نقل، آسیب های اجتماعی و بافت فرسوده توجه ویژه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید