بازی ستاره پرسپولیس با مدیران این باشگاه!

کدخبر: ۲۱۷۴۷۱
​در شرایطی که باشگاه در انتظار مذاکره با بازیکنان مدنظر برای تمدید قرارداد است، هنوز پاسخ روشنی از سوی هافبک خود دریافت نکرده است.
بازی ستاره پرسپولیس با مدیران این باشگاه!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایلنا، تا اینجای کار، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده رفته‌اند و محسن مسلمان را هم خود برانکو کنار گذاشت. حال آنکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی به روی باشگاه پرسپولیس بسته است و اگر دادگاه عالی ورزش رای به باز شدن این پنجره ندهد، برانکو باید با دست‌های خالی از قهرمانی‌هایش دفاع کند.

آقای سرمربی انگار از بابت وحید امیری و ماندنش آسوده‌خاطر است که تمام حواس خود را متوجه فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا کرده بود. اگر چه از این دو بازیکن هم یکی رفت و حالا فقط مانده کمال که به نظر می‌رسد برای امضای قرارداد جدید عجله‌ای ندارد. این بازیکن که هفته پیش می‌گفتند از دبی برگشته و قرار است آخر هفته برای مذاکره به باشگاه برود، این روزها در ترکیه به گشت و گذار مشغول است.

شایعه‌ها اما هر روز درباره او می‌گویند که برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده و همین روزها به باشگاه می‌رود. اگر چه هنوز خبری نشده و چیزی تغییر نکرده است. با این حال باشگاه همچنان امیدوار است و از دست دادن احمدزاده هم شاید باعث شود که جدی‌تر دنبال کامیابی‌نیا باشند. بازیکنی که هنوز به ایران برنگشته و به نظر می‌رسد باشگاه را سر کار گذاشته است. کمال البته پیشنهاد خارجی ندارد که نگران رفتنش باشند اما این شانس را دارد که از ترس جدایی‌اش، به همه خواسته‌های او تن بدهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید