نشانه های بازگشت محسن مسلمان به پرسپولیس

کدخبر: ۲۱۷۷۰۰
اقتصاد نیوز: نشانه هایی از بازگشت مجدد هافبک خلاق پرسپولیس و پاسور برتر این تیم در فصل گذشته دیده می شود.
نشانه های بازگشت محسن مسلمان به پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز، مشکل برانکو با محسن مسلمان از ابتدای فصل و قبل از دیدار با الاهلی آغاز شد؛ سرمربی قرمزها انتظار داشت تا مسلمان به شکلی جدی تر در تمرینات حاضر شود و تمرینات را با جدیت دو چندان پیگیری کند اما واکنش مثبتی از مسلمان دریافت نکرد تا این بازیکن رفته رفته از فهرست اصلی تیم قرمزها خارج شود.

اختلاف برانکو و مسلمان به شکلی پیش رفت که سرمربی قرمزها برای حفظ وحدت و انسجام تیمی حتی در نیم فصلی که اجازه جذب بازیکن ندارد، نام مسلمان را در لیست بازیکنان مورد نظر خود قرار نداد تا به این ترتیب دومین دوران حضور مسلمان در پرسپولیس نیز به این شکل به پایان برسد.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم مدتی پیش اعلام کرد که نام محسن مسلمان در لیست برانکو برای فصل آینده حضور ندارد و باشگاه قرارداد او را تمدید نخواهد کرد.

 اما محسن مسلمان دیشب اقدامی عجیب در صفحه اینستاگرامی خود صورت داد و با انتشار عکسی در کنار برانکو ایوانکوویچ و تگ کردن سرمربی تیمش به همراه 6 قلب بار دیگر از تمایل خود برای ادامه همکاری خبر داد.

باید دید اکنون که فرشاد احمدزاده راهی لهستان شده، محسن مسلمان قادر خواهد بود با ارائه تضمین مبنی بر اینکه مشکلی به وجود نخواهد آورد بار دیگر به اردوگاه برانکو ایوانکوویچ بازگردد یا خیر.

مسلمان

پس از جدایی فرشاد احمدزاده احتمال بخشش مسلمان توسط برانکو وجود دارد و مدیران باشگاه نیز در حال رایزنی با برانکو برای بخشش مسلمان هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید