232کیلو گوشت خوک در کرج

کدخبر: ۲۱۷۸۲۳
اقتصادنیوز: رییس اداره دامپپزشکی کرج از کشف 232 کیلوگرم گوشت خوک توسط اکیپ های بهداشتی دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا:رییس اداره دامپزشکی کرج از کشف و معدوم سازی بیش از یک تن فرآورده خام دامی فاسد در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.رپورتاژ

محمود خدری با اشاره به ادامه تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام مبارک رمضان امسال، افزود:طبق برنامه ریزی انجام شده و در جهت تقویت اکیپ های عملیاتی بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی ، تیم های بازرسی دامپزشکی کرج با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت کرج در گشت های مشترک از مراکز عرضه و تولید بازدید کردند.

وی اظهار داشت:در 15 روز اول ماه مبارک رمضان 232 کیلوگرم گوشت قاچاق خوک توسط این اکیپ ها کشف و ضبط شد.

وی گفت:همچنین مقدار 860 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید نیز بدلیل فساد و تغییرات ارگانولپتیک ضبط و با حضور قاضی تعزیرات حکم معدوم سازی تمام محموله های فاسد صادر شد.

خدری با تاکید بر ادامه بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تقلبات بهداشتی و یا عرضه غیر بهداشتی مواد غذایی خام مراتب را با شماره 1512 در میان بگذارند.

طرح تشدید نظارت های بهداشتی هرساله از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان آن ادامه دارد.

این اکیپ ها در 2 شیفت صبح و عصر به مراکز عرضه فراورده های خام دامی در سطح استان مراجعه و نسبت به بازرسی از این مراکز اقدام می کنند.

در این طرح ادارات دامپزشکی شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، اکیپ های نظارتی – بازرسی دامپزشکی را بر اساس دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور و برنامه ریزی اداره کل استان تجهیز کرده اند.

در اجرای این طرح 30 نفر از پرسنل دکتر و کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت عمومی در قالب 2 اکیپ ثابت و 20 اکیپ سیار شرکت دارند.

*عکس تزئینی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک