جنگ لفظی جدید کی روش و برانکو/ بازهم علی کریمی در میان است

کدخبر: ۲۱۷۸۲۴
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهارات جدیدی را غلیه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انجام داد و سرمربی کروات هم بلافاصله جواب او را داد تا جنگ لفظی جدیدی بین این دو شکل بگیرد.
جنگ لفظی جدید کی روش و برانکو/ بازهم علی کریمی در میان است

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت روز نو، کارلوس کی‌روش پیش از تمرین امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت. متن این گفت‌وگو را در زیر مشاهده می‌کنید:

برنامه‌هایی که تهیه و تدوین کرده بودیم، انجام نشد. البته این اتفاقات دیگر پشت سر ما قرار دارد. با این حال، بسیار خوب است که به صورت مداوم یادآوری کنیم که این برنامه آماده سازی جام جهانی، برنامه‌ای نبود که ما انتظارش را داشته باشیم، اما این واقعیتی است که با آن روبه رو بودیم و با در نظر گرفتن این واقعیت باید تلاش کنیم بهترین عملکردمان را در روزهای آینده ارائه کنیم. البته این دشواری‌ها و سختی‌هایی که با آن روبه رو بودیم، مثل لغو بازی دوستانه‌ای که با یونان پیش بینی کرده بودیم، نه تنها نباید روحیه ما را از بین ببرد، بلکه بر عکس باید تیم من را محکم‌تر، متحدتر و با انگیزه‌تر کند و سعی کنیم بهترین تلاش‌مان را انجام دهیم و با اتحاد بیشتر به اهداف‌مان برسیم.در حال حاضر 24 بازیکن در این اردو و یکی، دو بازیکن هم در ایران هستند. نباید فراموش کنیم که تیم ملی چند ماه دیگر جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد و من فکر می‌کنم مربی بعدی اگر یک یا دو تغییر انجام دهد، سورپرایز می‌شوم چون تیم تقریبا آماده هست و تفکر ما نه تنها برای جام جهانی بلکه برای این بود که تیم ملی آماده و مهیای جام ملت‌ها هم باشد. البته شاید هم مثل قبل، مربیانی برگردند که در گذشته من شنیدم حتی اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا بازیکنان نمی‌خواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی می‌دادند و اگر باز آن طرز تفکر برگردد و دوباره حاکم شود شاید شاهد یکسری تغییراتی باشیم، اما اگر به این شکل نباشد، تغییر آنچنانی را نخواهیم داشت.»

*جواب برانکو

اشاره کی روش به لگد زدن علی کریمی به بطری آب در تیم ملی فوتبال کشورمان در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه شاید بعد از او مربی‌ای جانشینش شود که شاگردانش بعد از تعویض به بطری آب لگد بزنند، یادآور شد:« نمی‌دانم منظور کی‌روش از این صحبت‌ها چیست. اگر به اتفاقات جام جهانی 2006 اشاره دارد باید بگویم که برای او در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت دارم. من افتخار می‌کنم که سرمربی بازیکنی چون علی کریمی بودم، بازیکنی که یکی از با استعداد‌ترین فوتبالیست‌های جهان بود.»

برانکو همچنین در پاسخ به اظهارنظر دیگر کی‌روش در رابطه با اینکه چرا علی کریمی از مربیان دیگری که بستگان خود را به تیم‌شان می‌آورند و تجارت بازیکن می‌کنند، صبحت نمی‌کند، تصریح کرد:« (با خنده) دراین مورد حتماً از علی کریمی سؤال کنید که چرا از من و امثال من انتقاد نمی‌کند!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید