ناظم مدرسه جنجالی غرب هنوز معاینه روانی نشده است!

کدخبر: ۲۱۷۹۰۹
اقتصادنیوز: نتیجه نهایی بررسی های پزشکی قانونی در پرونده آزار دانش آموزان در مدرسه غرب تهران به دادگاه اعلام و توسط این مرجع قضایی اطلاع رسانی می شود. این در حالی است که هنوز متهم این پرونده معاینه روانپزشکی نشده است.
ناظم مدرسه جنجالی غرب هنوز معاینه روانی نشده است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به بررسی روان‌شناختی شش دانش‌آموز مدرسه ای در غرب تهران گفت: در حال حاضر ۶ دانش‌آموز توسط دادگاه به پزشکی قانونی تهران ارجاع داده شده‌اند که هیچ کدام درخواست معاینه جسمانی نداشته‌اند.

بررسی روان‌شناختی روی این دانش‌آموزان انجام شد که چهار نفر ‌آنها بدون مشکل روان‌پزشکی تشخیص داده شدند ولی دو نفر دیگر نیاز به معاینه بیشتر دارند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه تشخیص تعرض و آزار جنسی معمولاً تا سه هفته پس از آن قابل شناسایی است، گفت: اگر خانواده‌ای در این زمینه درخواستی دارد به پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کند.

وی در پاسخ به این سوال که نتایج حاصل از بررسی و معاینه دانش آموزان چه زمانی منتشر خواهد شد گفت: نتیجه نهایی از سوی سازمان پزشکی قانونی به دادگاه ارائه و توسط دادگاه اعلام خواهد شد.

شجاعی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از متهم این پرونده نیز معاینات روان شناختی خواهد شد و برای این فرد نیز پرونده هویت تعیین می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر معاینه روان‌پزشکی از متهم صورت نگرفته است. در صورتی که دادگاه این فرد را برای معاینه به پزشکی قانونی ارجاع دهد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید