جمهوری اسلامی: کدام هدف، شوم‌تر از اینکه افراد انقلابی به جرم فهمیدن و زیر بار خلاف نرفتن، از حقوق خود محروم شوند

کدخبر: ۲۱۷۹۵۰
اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان«نفوذ مدعیان بی‌هنر؛ گزارش حال به امام خمینی – 2» به مشکلات این روزهای کشور پرداخت.

 به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه در بخشی از این مقاله تاکید کرد:پیش بینی‌های امام خمینی درباره مسیر آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، یکی از نشانه‌های بارز آیت الهی بودن این مرد بزرگ است. امام، در پیامی که به مناسبت سالگرد حج خونین در سال 1367 صادر کردند هشداری درباره مدعیان بی‌هنر امروز دادند که اکنون خطر نفوذ آنها در ارکان انقلاب و نظام را مشاهده و حس می‌کنیم. امام در آن پیام فرمودند:«دیروز، روز امتحان الهی بود که گذشت و فردا امتحان دیگری است که پیش می‌آید و همه ما نیز روز محاسبه بزرگ‌تری را در پیش رو داریم. آنهائی که در این چند سال مبارزه و جنگ به هر دلیلی از ادای این تکلیف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و دیگران را از آتش حادثه دور کرده‌اند مطمئن باشند که از معامله با خدا طفره رفته‌اند و خسارت و ضرر و زیان بزرگی کرده‌اند که حسرت آن را در روز واپسین و در محاسبه حق خواهند کشید. که من مجدداً به همه مردم و مسئولین عرض می‌کنم که حساب اینگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند و نگذارند این مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز به صحنه‌ها برگردند.» صحیفه امام، جلد 21 صفحه 93» جمهوری اسلامی در ادامه نوشت:«تکیه بر عنوان «مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز» که امام خطاب به میراث‌داران انقلاب تاکید می‌کنند نگذارند به صحنه‌ها برگردند، هشدار مهمی است که چندان توجهی به آن نشده است. در سال‌های اخیر، علاوه بر اینکه حواریون امام آماج حملات همین «مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز» قرار گرفتند، متاسفانه مدعیان توانستند به بسیاری از مراکز تصمیم‌سازی و حتی تصمیم‌گیری نفوذ و اهداف شوم خود را پیگیری کنند.کدام هدف، شوم‌تر و زیانبارتر از اینکه عده‌ای تمام هم و غمشان این باشد که میان نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند و آنها را رو در روی همدیگر قرار دهند؟ کدام هدف، شوم‌تر از اینکه انقلابی‌ترین روحانیون و نزدیک‌ترین آنها به امام را چنان آماج تبلیغات مسموم قرار دهند که مردم عادی به ویژه نسل جدید که دوران مبارزه را ندیده‌اند آنها را موجوداتی ضدامام و ضدانقلاب تصور کنند؟ کدام هدف، شوم‌تر از اینکه کاری کنند که افراد انقلابی به جرم فهمیدن و زیر بار خلاف نرفتن، از حقوق خود محروم شوند؟»

جمهوری اسلامی در پایان نوشت:همه باید هشدار امام را جدی بگیریم و با هوشیاری تمام مراقب نفوذ مدعیان بی‌هنر امروز و قاعدین دیروز باشیم و دست آنها را از مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کوتاه نمائیم. این واقعیت را نباید فراموش کنیم که اگر روزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تهدید شوند، فقط انقلابیون واقعی هستند که تا پای جان می‌ایستند و با خطرها مقابله می‌کنند نه مدعیان بی‌هنر. مردم نیز در مقاطع حساس، همراهی خود را با انقلاب به اثبات رسانده‌اند. این مسئولین هستند که باید با عملکرد خود مردم را به ادامه این راه تشویق نمایند و ایمان و اعتقادشان را تقویت کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید