کودک آزار سابقه‌دار نامزد انتخابات کنگره ویرجینیا شد

کدخبر: ۲۱۸۰۱۱
اقتصادنیوز: یک محکوم کودک‌آزاری که همچنان بر دیدگاه‌های خود درباره این مسئله اصرار دارد، نامزد انتخابات کنگره ایالتی ویرجینیا شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک فرد محکوم به کودک‌آزاری که به جرم خود نیز اعتراف کرده و پیشتر به خاطر تهدید به قتل جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا یکسال را در زندان سپری کرده بود نامزد عضویت کنگره ایالتی ویرجینیا شده است. این وضعیت به خاطر تصمیم فرماندار پیشین این ایالت است که براساس آن بسیاری از حقوق سلب شده از محکومان قضایی به آن‌ها مسترد می‌شود.

طبق گزارشی که فاکس‌نیوز منتشر کرده است، ناتان لارسون 37 ساله - فردی که به جرم کودک‌آزاری خود اعتراف کرده و یکسال زندان را در سابقه خود دارد - با اعلام نامزدی برای عضویت در کنگره ایالتی از ناحیه 10 ایالت ویرجینیا است، در حال فعالیت تبلیغاتی برای جلب نظر رأی‌دهندگان است. این در حالی است که وی در مصاحبه اخیر خود با هافینگتون‌پست دیدگاه‌هایی در حمایت از کودک‌آزاری و روابط جنسی غیراخلاقی ابراز کرده و آن را برای اینکه مردان جذب زنان کم سن‌و‌سال‌تر شوند، مسئله‌ای «عادی» توصیف کرده است.

لارسون پیشتر نیز برای تصدی سمتی عمومی تلاش کرده بود، اما صلاحیت وی رد شده و از نامزدی منع شده بود.

با این حال، به خاطر تصمیم فرماندار پیشین ایالت ویرجینیا، حقوق سلب شده از حدود 13 هزار مجرم به آن‌ها اعاده شد.

به نوشته فاکس‌نیوز، علیرغم تمامی این تحولات، لارسون طی سال‌های گذشته از دیدگاه‌های افراطی و حتی متناقض خود دست برنداشته است. وی در مصاحبه اخیرش با هافینگتون‌پست گفته است که به طور خاص در حال نوشتن و به‌روز‌رسانی مرتب وبلاگی درباره تشویق به روابط جنسی با محارم و توجیه مسئله ربایش دختران و استفاده از آن‌ها به عنوان برده جنسی و زادآوری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید