شب های برره جدید در راه است

کدخبر: ۲۱۸۲۹۵
اقتصادنیوز؛ ساعد هدایتی درباره ساخت «برره ۲» توسط مدیری گفت: بعد از اتمام دورهمی، مهران مدیری تصمیم گرفت که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار کند که ترجیحا شب‌های برره است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ ساعد هدایتی  که سابقه چند دهه همکاری با مهران مدیری را در کارنامه دارد و در حدود ۱۰ اثر نمایشی این طنزپرداز حضور داشته است درباره ساخت «برره ۲» توسط مدیری و حضورش در این سریال گفت: بعد از اتمام دورهمی، مهران مدیری تصمیم گرفت که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار کند که ترجیحا شب‌های برره است. هنوز هم تصمیمی برای شبکه‌ای که قرار است این سریال از آن پخش شود، گرفته نشده است، اما با حضور پیمان و مهراب قاسمخانی قرار است که همکاری جدیدی بین این تیم صورت بگیرد. با من هم برای حضور در این سریال صحبت شده و انشالا به زودی تولید آن شروع خواهد شد.

ساعد هدایتی بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های کمدی در سریال‌های مهران مدیری شناخته می‌شود. همکاری او با مدیری به سال ۷۸ و بازی در سریال طنز «پلاک ۱۴» برمی گردد. بازی او در نقش جان نثار در «شب‌های برره» یکی از جذاب‌ترین نقش‌هایی است که از او در خاطره مانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید