اولین صحبت کی روش بعد از رسیدن به روسیه

کدخبر: ۲۱۸۴۴۵
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر مشکلی که در اینجا داشته باشیم از مشکل تیم‌هایی که به جام‌جهانی صعود نکرده‌اند راحت‌تر است.
اولین صحبت کی روش بعد از رسیدن به روسیه

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از  تسنیم ، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تمرین تیم ملی فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: هر بار در جام‌جهانی کمپ تمرینی هر تیمی را انتخاب کرده‌ام، آن تیم قهرمان لیگ آن کشور بوده است. در جام جهانی 2014 برزیل، کمپ کوریانتیس را انتخاب کردم و قهرمان برزیل بود. برای این دوره هم کمپ لوکوموتیو را انتخاب کردم که امسال قهرمان روسیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان کمپ لوکوموتیو باید خوشحال باشند که من اینجا را انتخاب کرده‌ام. بسیار خوشحال هستیم که در این کمپ با امکانات بسیار خوب حضور داریم. ما در خانه قهرمان روسیه هستیم و جایی بهتر از اینجا برای ما در جام جهانی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم دیگر مشکلی نداشته باشیم. برای ما در این لحظه مطلبی که خیلی مهم است و روی تاکید می‌کنیم این است که بسیار خوشحال و مفتخر هستیم که در این جا حضور داریم. هر مشکلی که در اینجا داشته باشیم از مشکل تیم‌هایی که به جام‌جهانی صعود نکرده‌اند راحت‌تر است و ما عاشق حضور در جام‌جهانی هستیم و هیچ ایرادی ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید