بیانیه دولت برای روز قدس

کدخبر: ۲۱۸۴۵۵
اقتصاد نیوز: هیات دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت کرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس؛ صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.
بیانیه دولت برای روز قدس

به گزارش اقتصاد نیوز، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت کرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس؛ صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، متن کامل بیانیه هیات دولت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، شریف و آگاه ایران

امسال در شرایطی به استقبال "روز جهانی قدس" می‌رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین آماده می‌شویم؛ که رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدامات تحریک‌آمیز و حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌ها گستاخ‌تر از همیشه با هتک حرمت علیه آرمان مسلمانان جهان، و کشتار بی‌سابقه مردم غزه در "روز نکبت"، جنایت دیگری علیه بشریت مرتکب شد.

شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همگامی و همدلی مردم انقلابی ایران، چنان بالید که امروز به درختی تنومند و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه‌گران جهانی و غاصبان کودک‌کش صهیونیست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصی نقاط دنیا به سوی خود جلب کرده است.

از این رو از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می‌کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت‌ساز، بیدارگر و ظلم‌ستیز؛ پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

بی‌شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ و شایسته است ملت بزرگ ایران نشان دهند در دفاع از آرمان‌های برحق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آنِ مظلومان و حق‌طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است. ان‌شاءالله

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید