دعوت سیدحسن خمینی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کدخبر: ۲۱۸۵۲۴
اقتصادنیوز : سیدحسن خمینی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس از این نظر که دفاع ما از مظلومیت و انسانیت است، روز بسیار مهمی است؛ چراکه آنچه که در فلسطین واقع می‌شود یک فاجعه انسانی و ظلم به انسانیت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، در جمع خبرنگاران در حرم امام راحل گفت: آنچه در فلسطین واقع می‌شود یک فاجعه انسانی و ظلم به انسانیت است و عبور ما از گردنه‌ها جز با رفع کینه و انسجام ملی امکان ندارد.

وی افزود: روز قدس روز امام، شهدا، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و اهمیت بسیار بالایی دارد. روز قدس از جهات متعددی مورد توجه و دارای اهمیت است؛ یکی اینکه دفاع ما از مردم مظلوم فلسطین است که اگر هیچ حیثیتی جز مسلمان بودن آنها نبود، باز هم ما وظیفه داشتیم از مسلمانان فلسطین دفاع کنیم.

یادگار امام (ره) ادامه داد: علاوه بر همه اینها، روز قدس از این نظر که دفاع ما از مظلومیت و انسانیت است، روز بسیار مهمی است؛ چراکه آنچه که در فلسطین واقع می‌شود یک فاجعه انسانی و ظلم به انسانیت است. طبیعتاً مسلمانان، آزادی‌خواهان و فطرت‌های پاک باید نسبت به این مسأله با حساسیت برخورد کنند.

وی با بیان اینکه "روز قدس امسال ویژگی دیگری هم دارد و آن فضایی است که در جهان علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است"، گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نیز مسأله‌ای است که نیاز دارد جامعه و همه ما نسبت به آن با حساسیت برخورد کنیم.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: عبور ما از همه گردنه‌ها، جز با اتکای به یکدیگر، رفع کینه، دوری از دشمنی‌ها، انسجام ملی و نشان دادن به دنیا که ما همه یکپارچه و یکصدا هستیم و نسبت به ظلم در هر جایی که باشد حساسیت داریم، امکان ندارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم روز جمعه همه با هم مثل گذشته، با حضور پر شکوه مردم، این روز را به خوبی گرامی بداریم و ان‌شاء‌الله بتوانیم یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب رقم بزنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید