جزئیات مرگ حاتم مرمضی

کدخبر: ۲۱۸۶۷۴
اقتصادنیوز: حاتم مرمضی شهروند ایرانی است که این روزها نامش خبرساز شده و درباره نحوه کشته شدن او اخبار ضد و نقیصی منتشر شده است.
جزئیات مرگ حاتم مرمضی

به گزارش ایسنا، حاتم مرمضی شهروند ایرانی طی چند سال اخیر در خدمت وهابیت و عوامل تروریستی که تحت حمایت سازمان های جاسوسی عربستان سعودی و اسرائیل است،  در آمده بود و سال گذشته به صورت مخفیانه از کشور گریخته و به عناصر سازمان تروریستی داعش پیوسته بود، در چند روز گذشته وقتی که تروریست‌های تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه به جان یکدیگر افتادند، حاتم مرمضی مشغول آموزش نظامی بود که به ‌دست عناصر تحریر الشام کشته شد.

رسانه رسمی تحریر الشام در تویتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی گزارش تصویری و ویدیویی در مورد درگیری خود با داعش منتشر کرده است. در بین کشته‌شدگان و اسرای داعش به دست تحریر الشام چند ایرانی نیز حضور دارند «حاتم مرمضی» یکی از آن کشته شدگان است.

همینطور در این درگیری دو تن از دوستان و همشهریان حاتم مرمضی به نام های حیدر عبیداوی فرزند کریم و صادق ساعدی فرزند عبدالعلی نیز که چندی پیش به داعش پیوسته بودند توسط تحریر الشام اسیر شدند.

خانواده حاتم مرمضی، خروج از کشور و پیوستن او به داعش را کاملا اطلاع داشتند. حاتم مرمضی که از نیروهای فعال داعش در سوریه بود به صورت مرتب و پیوسته با خانواده خود به خصوص با برادرش به نام عبدالله مرمضی در تماس تلفنی و همچنین در پیام‌رسان‌ها تماس و ارتباط داشتند و اخبار خود را به اطلاع خانواده‌اش و نزدیکانش می‌رساند.

در چند روز گذشته و پس از انتشار خبر درگیری تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه، خانواده حاتم مرمضی و دیگر اسرا توسط دوستان داعشی مرمضی و عوامل تحریر الشام، خانواده ها در جریان درگیری و عملیات و کشته و اسیر شدن قرار گرفتند.

آن‌چه در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب آمده بود که اداره کل اطلاعات خوزستان به خانواده مرمضی پیشنهاد تحویل جسد و سپس خودداری از تحویل و نهی از برگزاری مراسم ختم آمده است،کذب محض است؛ زیرا اصلا وی توسط وزارت اطلاعات دستگیر نشده است بلکه حقیقت آن است که حاتم مرمضی وقتی که تروریست‌های تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه به جان یکدیگر افتادند، کشته شد و چند تن از دوستان همشهری او اسیر شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید