گوگل در پی تسهیل اخبار جام جهانی فوتبال برای کاربران

کدخبر: ۲۱۸۷۲۸
اقتصاد نیوز:در حالی که زمان زیادی تا برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده، گوگل خبر از ارائه به روزرسانی هایی داده که تمام اطلاعات لازم درباره این مسابقات را به صورت لحظه به لحظه در اختیارتان خواهند گذاشت؛ البته این به روزرسانی ها تا پیش از آغاز جام جهانی در دسترس قرار نمی گیرند.
گوگل در پی تسهیل اخبار جام جهانی فوتبال برای کاربران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو،با این حال هنگامی که جام جهانی 2018 آغاز به کار کند، با استفاده از اپلیکیشن Google Search قادر به دریافت اطلاعات درباره مسابقات، تیم ها و بازیکنان مورد علاقه تان خواهید بود. گفتنی است که این موضوع صرفاً به اپلیکیشن Google Search محدود نمی شود و گوگل می خواهد با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد، هرآنچه لازم است درباره جام جهانی 2018 بدانید را برای کاربران دسترس پذیر کند.

 

به روزرسانی های گوگل برای جام جهانی 2018
 

برای مثال اگرچه می توانید از اپلیکیشن Search برای مشاهده نتایج استفاده کنید، اپلیکیشن Google News جایی است که برای دریافت آخرین اخبار قادر به مراجعه به آن هستید. گوگل بزودی قابلیتی به نام «پایشگر جام جهانی» را به اپلیکیشن News اضافه خواهد کرد که مهم ترین اتفاقات هر مسابقه را در قالب محتویات ویدیویی به نمایش در می آورد. ناگفته نماند که در ابتدا لازم است به این اپلیکیشن مراجعه کرده و تیم های محبوبتان را انتخاب کنید تا اخبار به شکلی بهینه در اختیارتان قرار گیرد؛ اما اگر می خواهید از کوچک ترین اخبار این رویداد با خبر شوید، این ابزار قطعاً برایتان ارزشمند خواهد بود.

در این بین، گوگل اسیستنت هم می تواند کاربردی باشد و کافی است درباره نتیجه نهایی یک مسابقه از او سوال کنید تا آخرین اطلاعات را برایتان بخواند. در میان تمام ابزارهایی که گوگل برای علاقه مندان به فوتبال فراهم کرده، اپلیکیشن Search قطعاً کاربردی تر از سایرین به حساب می آید. به محض ارائه به روزرسانی، می توانید از Google Search برای مشاهده نتایج، رده بندی تیم ها، اخبار و جزییات مربوط به هر بازیکن استفاده کنید. با گذشت 30 دقیقه از هر مسابقه نیز کلیپ های بازپخش هر مسابقه قابل تماشا هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید