نرخ خودکشی در آمریکا چقدر است؟

کدخبر: ۲۱۸۸۵۴
اقتصادنیوز؛ در بازه زمانی سال 1999 تا 2016 میزان خودکشی در ایالات متحده به میزان 25 درصد افزایش یافته و میزان افزایش نرخ خودکشی در 25 ایالت آمریکا از 30 درصد بیشتر شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ بر اساس آمار منتشر شده توسط مرکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها در آمریکا نرخ خودکشی در این کشور از سال 1999 بدین سو به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

بیش از نیمی از افرادی که بر اثر خودکشی در آمریکا کشته شده اند هیچ نوع بیماری ذهنی یا روحی و روانی نداشته اند. در سال 2016 بیش از 40 هزار نفر در این کشور با خودکشی به زندگی خود خاتمه داده اند.

نکته نگران کننده این است که در بین افراد 15 تا 34 ساله امریکایی خودکشی دومین عامل اصلی و بالای مرگ محسوب می شود. بیشترین میزان خودکشی در میان ایالت های آمریکا مربوط به ایالت داکوتای شمالی با افزایش 58 درصدی و کمترین میزان خودکشی مربوط به ایالت کوچک دلاویر با افزایش 6 درصدی نرخ خودکشی است.

تنها ایالت آمریکا که در ان نرخ خودکشی کاهش یافته ایالت نوادا با کاهش تنها یک درصدی است. اما در این ایالت نرخ خودکشی هنوز بالاست.

متخصصان و کارشناسان آمریکایی رسیدگی ناکافی به مشکلات حوزه سلامت روان و نرخ بالای فقر و مشکلات اقتصادی را عامل اصلی افزایش نرخ خودکشی در آمریکا می دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید