برون‌سپاری سیستم دریافت درخواست‌‌های روادید ایتالیا در تهران

کدخبر: ۲۱۸۹۴۷
اقتصادنیوز: مراسم راه اندازی سیستم برون سپاری درخواست‌های صدور روادید ایتالیا امروز در تهران برگزار شد.
برون‌سپاری سیستم دریافت درخواست‌‌های روادید ایتالیا در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مراسم راه اندازی سیستم مکانیزه دریافت درخواست های صدور روادید ایتالیا توسط سفارت این کشور در تهران امروز عصر در تهران برگزار شد.

این سیستم جدید، به دنبال عقد قرارداد همکاری میان سفارت ایتالیا در تهران و  یک شرکت سنگاپوری (Cox and Kings Global Services Management (Singapore) Pte Limited) ایجاد شده و بر اساس آن، نحوه ارائه درخواست صدور روادید به سفارت ایتالیا در تهران تغییر کرده است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت روادید ایتالیا می توانند با مراجعه به سایت www.ckgsir.com جهت تعیین وقت اقدام کرده و پس از آن در تاریخ اخذ شده، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، به دفتر شرکت Cox and Kings به نشانی تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا بصورت حضوری مراجعه نمایند.

ارایه خدمات فوق مستلزم پرداخت هزینه ای اضافه بر هزینه صدور روادید می باشد، که تعرفه آن در سایت شرکت مذکور مشخص شده است. اما یکی از مزیت‌های این سیستم حذف واسطه‌های سوجو از مسیر صدور روادید هست که پیش از این مبالغ کلانی را برای دریافت وقت یا روادید از سفارت های اروپایی از متقاضیان دریافت می‌کردند. 

بر اساس اعلام سفارت ایتالیا، درخواست وقت ملاقات بصورت مستقیم از سفارت ایتالیا از طریق وبسایت معرفی شده توسط سفارت ایتالیا همچنان امکانپذیر است. افرادی که از این طریق اقدام به تعیین وقت می نمایند، باید در تاریخ و ساعت اخذ شده به دفتر کنسولی سفارت مراجعه نمایند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید