دستگیری دو قاچاقچی زن با 57 کیلو مواد مخدر

کدخبر: ۲۱۸۹۵۹
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف بیش از ۸۰کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد .
دستگیری دو قاچاقچی زن با 57 کیلو مواد مخدر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حسین یوسف آبادی " گفت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس دست به فرار زد.

وی افزود:پس پس از تعقیب و مراقبت قاچاقچیان که هر دو زن بودند خودرو را در یکی از راه های فرعی شهرستان رها و قصد فرار داشتند که با سرعت عمل پلیس در کوتاه ترین زمان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنها مقدار ۵۷کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود،کشف شد.

سرهنگ"یوسف آبادی "ضمن تقدیر از جدیت و پشتکار ماموران‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با توجه به گرمای شدید هوا و روزه بودن ماموران در تشریح عملیات دوم بیان داشت:ماموران مستقر در این ایست و بازرسی در ادامه بازرسی خودروهای عبوری به یک خودرو ای وی ام که به مقصد یکی از شهرهای مرکزی کشور در حال حرکت بود مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۲۳کیلو و ۸۰۰گرم‌ تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با اشاره به تحویل ۳ قاچاقچی به مراجع قضایی خاطر نشان کرد :در کنار سعی و تلاش شبانه روزی پلیس،همواره مشارکت شهروندان نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا می کند.‌

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید