افتتاحیه جام جهانی فوتبال روسیه همراه با نمایش فوتبال و عشق

کدخبر: ۲۱۹۴۰۴
اقتصاد نیوز: مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال روسیه 24 خرداد و چند ساعت قبل از بازی افتتاحیه بین روسیه میزبان با عربستان برگزار خواهد شد. در همین حال مولف مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بخش‌هایی از آن را افشا کرد.
افتتاحیه جام جهانی فوتبال روسیه همراه با نمایش فوتبال و عشق

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، نمایش مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو تلفیقی از فوتبال و عشق خواهد بود.

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه ساعت 17:30 دقیقه پنجشنبه هفته جاری به وقت محلی مسکو و نیم‌ساعت پیش از آغاز بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برگزار می‌شود.

فلیکس میشایلوف، مولف مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه است. او پیش از این مدیر جام جهانی 2018 در شهر سن پترزبورگ و جام کنفدراسیون‌های 2017 در شهر کازان بود. مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه در شهر سن پترزبورگ  و مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 در مسکو حاصل کار فلیکس میشایلوف بود.

وی در رابطه با مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه می‌گوید: خوشحالیم که یک فرم جدید را برای مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی فوتبال از نظر زمان‌بندی و نزدیکی به بازی افتتاحیه ارائه می‌دهیم. همکارم در مراسم افتتاحیه ایلیا آوربور خواهد بود که رنگ‌های جدیدی را به اکران می‌بخشد، البته نمایش ما در ارتباط با فوتبال و عشق خواهد بود. فرم اصلی مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه متفاوت با جام‌های جهانی گذشته خواهد بود و ساختار اصلی آن را موسیقی تشکیل می‌دهد. نمایش اصلی مراسم افتتاحیه نیز در نزدیک‌ترین زمان به آغاز بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برگزار خواهد شد. معرفی کشور میزبان، فوتبال و اجرای ارکستر وین از دیگر بخش‌های این مراسم هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید