لبخند شانس به وحید امیری در جام جهانی

کدخبر: ۲۱۹۶۵۲
اقتصاد نیوز: آن‌طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، مهدی طارمی شانس اندکی برای حضور در بازی با مراکش خواهد داشت.در این شرایط شانس بازیکن پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر خواهد شد.
لبخند شانس به وحید امیری در جام جهانی

 به گزارش اقتصاد نیوز ، طارمی در بازی با لیتوانی مصدوم شد و دقیقه20 زمین را ترک کرد. پس از آن او در تمرینات روزهای شنبه و یکشنبه هم غایب بود تا بختش برای فیکس شدن در اولین بازی تیم‌ملی در جام‌جهانی برابر مراکش کاهش پیدا کند. این موضوع حتی مورد توجه روزنامه مارکای اسپانیا هم قرار گرفته و آنها نیز خبر احتمال غیبت طارمی را پوشش داده‌‌اند. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که طارمی در 3سال گذشته یکی از بازیکنان فیکس کی‌روش در تیم‌ملی بوده و حتی روایتی وجود دارد که مربی پرتغالی او را بهترین بازیکن حال حاضر ایران قلمداد کرده است. با این اوصاف غیبت احتمالی طارمی خبر بدی برای کی‌روش خواهد بود و باید ببینیم اگر این اتفاق رخ بدهد، سرمربی تیم‌ملی کدام بازیکن را جایگزین او می‌کند؟

دیروز یک خبرگزاری هلندی از احتمال جایگزینی رضا قوچان‌نژاد با مهدی طارمی خبر داده بود، اما بعید به‌نظر می‌رسد گوچی انتخاب کی‌روش باشد. قوچان‌نژاد مهاجم نوک است و کی‌روش در همه این سال‌ها فقط با یک مهاجم مرکزی بازی کرده. او طارمی را همیشه به‌عنوان وینگر چپ مورد استفاده قرار داده و به این ترتیب اگر طارمی به بازی با مراکش نرسد، شانس وحید امیری برای حضور به جای او بیشتر خواهد بود. حتی در بازی با لیتوانی هم بعد از مصدومیت زودهنگام طارمی، امیری جای او را گرفت. به این ترتیب وحید که در تیم‌ملی به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، ممکن است به شکلی غیرمنتظره در اولین بازی ایران در جام‌جهانی به عنوان بازیکن ثابت به‌میدان برود. انتخاب دیگر کی‌روش برای این پست هم می‌تواند مهدی ترابی باشد. البته ترابی را بیشتر در سمت راست دیده‌ایم، اما انتقال او به‌سمت مقابل آن‌هم از طرف مردی که ناگهان قلی‌زاده وینگر راست را دفاع چپ می‌کند، اتفاق چندان عجیبی محسوب نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید