سلبریتی های مشهوری که کوتاه قد هستند + عکس

کدخبر: ۲۱۹۷۵۶
اقتصادنیوز: این سلبریتی های مشهور درست است دارای قد کوتاهی می باشند اما این موضوع حتی ذره ای از پیشرفت این سلبریتی ها در هدفشان کاهش نداده است، در ادامه قصد داریم سلبریتی هایی را به شما معرفی کنیم که دارای قد کوتاه هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ همه ما انسان آگاهی کامل داریم که برخی چیز ها از کنترل ما خارج هستند ،چیزهایی مانند آب و هوا،مرگ، قد ما و... .اگرچه قد ما ممکن است به هر دلایلی کوچک یا بلند باشد اما نمی تواند از پیشرفت ما خودداری نماید چرا که ملاک و معیار پیشرفت ما، قدمان نیست و تنها ملاک پیشرفت ما میزان تلاشمان می باشد.اگر قد کوتاهی دارید، نباید احساس بدی نسبت به قد خود داشته باشید چرا که برخی از سلبریتی های بسیار معروف و مشهور کوتاه قد به این قد خود توجهی نمی کنند.

درحالی که برخی از افراد مشهور هالیوودی دارای بدن مناسب، پوست درخشان و چشمان زیبا هستند،برخی از سلبریتی های کوتاه قدهالیوودی نسبت به بقیه زیباتر و موفق تر هستند و این می تواند به ما اثبات کند که قد کوتاه یک مانع برای رشد ما نیست.

سلبریتی های کوتاه قد :

-نیکول ریچی(Nicole Richie)

خانم بازیگر،یک طراح مد مشهور، نویسنده و یکی از مشهورترین سلبریتی های تلویزیون می باشد.نیکول ریچی 33 ساله است و تنها دارای قد 1.55متری می باشد و همچنین به عنوان مدل نیز فعالیت داشته است و برای مدل بودن اگر کوتاه قد هستید،بهانه ایی وجود ندارد ومی توانید در زمینه مد فعالیت داشته باشید.

 

 سلبریتی های مشهور کوتاه قد

-بکی گی(Becky G)

خانم ربکا ماری گومز که به اسم بکی گی معروف است که تنها 18 سال سن دارد و در زمینه خوانندگی فعالیت دارد .او به دلیل صدایش اینک یک خواننده بزرگ می باشد و تنها دارای قد 1.50 متری می باشد.

 

سلبریتی هایی که قد کوتاهی دارند

-ریس ویترسپون(Reese Whiterspoon)

ریس ویترسپون یک بازیگر محبوب و تولید کننده مشهور استکه موفق به کسب جایزه هایی مانند اسکار ،گلدن گلوب ،BAFTA و جایزه انجمن بازگیران روی پرده شد و تنها دارای قد 1.55متری با سن 48 سال می باشد.

 

سلبریتی مشهور با قد کوتاه

-سالما هایک(Salma Hayek)

بازیگر و سلبریتی معروف مکزیکی می باشد و همچنین یکی از معدود زنان آمریکای لاتین می باشد که نامزد جایزه اسکار شد.او دارای قد1.55 متری و سن 48 سال می باشد.

 

 قد کوتاهه بازیگر معروف کشور مکزیک

-ناتالی پورتمن(Natalie Portman)

یکی دیگر از بازیگران مشهور و برنده جایزه اسکار ،ناتالی پورتمن می باشد که در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و تنها 1.60 متر قد دارد.

 

قد کوتاه ناتالی پورتمن

-اوا لانگوریا(Eva Longoria)

اوا لانگوریا یکی از بازیگران آمریکایی ، مدل و یک زن تاجر مکزیکی با قد 1.55 می باشد که قد کوتاه او باعث تضعیف روحیه او نشد و توانست رشد چشمگیری داشته باشد.

 

اوا لانگوریا بازیگر مشهوری که قد کوتاه دارد

-هایدن پانتیر(Hayden Panettiere)

یک بازیگر ، خواننده و مدل آمریکایی می باشد که در صنعت نیز توانست ایفای نقش نماید .با توجه به قد 1.55 متری او،دارای استعداد بسیار بزرگی نسبت به سایر افراد می باشد.

 

هایدن پانتیر مدل آمریکایی

-راشل بیلسون(Rachel Bilson)

راشل بیلسون یکی دیگر از سلبریتی های مشهور با قدی کوتاه می باشد . این خانم بازیگر دارای سن 33 سال و قد 1.57 متری می باشد که توانست در طراحی و بازیگری نقش ایفا نماید.

 

راشل بیلسون از سلبریتی های مشهور کوتاه قد

-سارا جسیکا پارکر(Sarah Jessica Parker)

او یک بازیگر و تولید کننده معروف و محبوب آمریکایی است که دارای قد 1.60متری می باشد.

 

سارا جسیکا پارکر از بازیگران مشهور کشور آمریکا

-اسکارلت جوهانسون(Scarlett Johansson)

او یک بازیگر زن هالیوودی و مورد علاقه مردم می باشد.جالب است که بدانید این خانم بازیگر تنها 1.63 متر قد دارد.

اسکارلت جوهانسون بازیگر زن هالیوودی

-السا پاتاکی(Elsa Pataky)

خانم السا پاتاکی یک بازیگر محبوب اسپانیایی که همسر آقای کریس هامسورث است ، تنها دارای قد 1.57 متری می باشد. اما نگرش او نسبت به قدش بسیار بلند بینانه است.

 

السا پاتاکی بازیگر مشهور کشور اسپانیا

-ونسا هوجنز(Vanessa Hudgens)

خانم ونسا هوجنز یک بازیگر،خواننده،مدل و ترانه سرای معروف آمریکایی می باشد که دارای قد 1.56متری است و اما در تصور خودش بسیار بلند قد می باشد.

 

ونسا هوجنز از سلبریتی های کوتاه قد

-آنا کندریک(Anna Kendrick)

او یک بازیگر و خواننده آمریکایی می باشد که توانست نامزد جایزه های اسکار،BAFTA و گلدن گلوب به عنوان بازیگر نقش مکمل زن شود.او اینک 29 سال سن و قد 1.57متری دارد.

 

آنا کندریک خواننده آمریکایی

-جنیفر لاو هیت(Jennifer Love Hewitt)

خانم جنیفر لاو هیت ،یک بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی می باشد . او فعالیتش را از همان دوران کودکی اش در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد که دارای قد 1.57متری می باشد.

 

جنیفر لاو هیت بازیگر و خواننده محبوب کشور آمریکا

-هیلاری دآف(Hilary Duff)

خانم هیلاری دآف یک بازیگر زن آمریکایی،خواننده،ترانه سرا،تاجر،نویسنده و شخص بشر دوستانه می باشد که تنها دارای قد 1.55متری می باشد.

 

هیلاری داف خواننده محبوب آمریکا

-وینونا رایدر(Winona Ryder)

خانم وینونا لاورا هورویتز (Winona Laura Horowitz)که بیشتر به اسم وینونا رایدر معروف است توانست دوبار نامزد اسکار و گلدن گلوب شود و اینکه در زمینه بازیگری یک پیشکسوت است و دارای قد 1.61 متری می باشد.

 

قد کوتاه خانم وینونا لاورا هورویتز

مگان فاکس(Megan fox)

خانم مگان دنیز فاکس یک بازیگر محبوب و یک مدل آمریکایی می باشد.او توانست در چندین جشنواره نامزد شود و آن هم به دلیل ایفای نقش جالب و بی نظیرش بود و تنها دارای قد 1.63 متری می باشد.

 

مگان باکس از مدل و بازیگر معروف

میلا کونیس(Mila Kunis)

خانم میلا مارکونا کونیس که بیشتر به اسم میلا کونیس شناخته شده است ،یک بازیگر ملی و محبوب اوکراینی می باشد که بسیار خوش قیافه است و تنها دارای قد 1.63 متری می باشد.

 

میلا کونیس یک بازیگر ملی از کشور اوکراین

راشل مک آدامز(Rachel McAdams)

راشل آنا مک آدامز بازیگر سینما و تلویزیون محبوب کانادایی می باشد که نامزد اسکار شد . او کارش را بعد از 4 سال تحصیل شروع کرد و اینک یکی از معروف ترین بازیگران هالیوودی می باشد و دارای قد 1.63 متری می باشد.

 

راشل مک آدامز بازیگر سینما محبوب کشور کانادا

آماندا سیفرید(Amanda Seyfried)

آماندا میشل سیفرید ،یک بازیگر زن،خواننده و مدل معروف می باشد که توانست در مجموعه های "Dear John" ، "Mamma Mia" و "Letters to Juliet" بدرخشد.

 

آماندا سیفرید بازیگر و خواننده مشهور

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید