واکنش بازیکن بارسلونا به تیم ملی فوتبال ایران

کدخبر: ۲۱۹۸۱۴
اقتصاد نیوز:ستاره خط میانی اسپانیا و بارسلونا در گفتگویی از دغدغه های این تیم برای رویارویی با تیم های ناشناخته گروه B جام جهانی همچون ایران صحبت کرد.
واکنش بازیکن بارسلونا به تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از سایت روز نو، در سومین جام جهانی متوالی با پیراهن اسپانیا سرخیو بوسکتس به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان لاروخا باید نقش مهمی در موفقیت لاروخا ایفا کند. بازیکنی که این روزها مورد توجه رسانه های این کشور قرار دارد تا جایی که TV 4 اسپانیا گفتگوی مفصلی با این بازیکن انجام داد و پیرامون بازی های گروه B نظرات بوسکتس را جویا شد.

ستاره سرشناس بارسلونا که راه پدرش در تیم ملی را ادامه می دهد در پاسخ به این پرسش که ترجیح می داد نخستین دیدار اسپانیا مقابل ایران باشد نه پرتغال، گفت:« در جام جهانی دیدارهای اندکی‌ وجود دارند که آسان باشند. مردم چیزی از ایران و مراکش نمی‌ دانند چون این دو، تیم های بسیار درخشانی نیستند، اما کارها را برای رقبا از جمله اسپانیا دشوار خواهند ساخت . بعداً که با آنها بازی کنیم خواهید دید که پیروزی برابر آنها چقدر دشوار است».

او ادامه داد:« ایران و مراکش، مشکلی‌ برای دفاعی بازی کردن و تجمع در جلوی دروازه خود و خطا کردن بر روی حریف برای این که بازی، تداومی نداشته باشد و نتوانیم به سوی محوطه آنها حمله کنیم، ندارند. از همین رو شک ندارم با این شکل بازی ما مقابل هر دو تیم به مشکل میخوریم درست برعکس بازی با پرتغال».

ملی پوش کلیدی لاروخا در ادامه تصریح کرد:« آشکار است ما در بازی های آماده سازی، درخشان عمل نکردیم، اما این جام جهانی‌ است. قبلا در جام جهانی‌ آفریقای جنوبی که سرانجام فاتح آن شدیم، نیز همین طور بود و بازی های خوب و درخشانی نداشتیم. چرا راه دور برویم همین پرتغال  در جام ملتهای اروپا 2016  بازی های درخشانی انجام نداد، اما سرانجام قهرمان شد».

بوسکتس در پایان گفت:« تیم هایی‌ معمولاً پیروز می‌ شوند که تیم های مستحکم تری هستند، نه تیم های درخشان که در یک دیدار 5 گل به ثمر می‌ رسانند. از همین رو ما می دانیم که در روسیه برای رسیدن به قهرمانی باید همان راه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را در پیش بگیریم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید