در آستانه جام جهانی فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اخراج شد!!

کدخبر: ۲۱۹۸۲۵
​اقتصاد نیوز: پس از قبول مربیگری رئال مادرید توسط لوپتگی که خشم رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را در پی داشت، شرایط در اردوی لاروخا پیچیده و بحرانی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اخراج شد!!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، لوپتگی روز گذشته به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد و پس از جام جهانی، هدایت سپیدپوشان را برعهده خواهد گرفت. با این حال، تصمیم او برای این انتقال به شدت مورد انتقاد مسئولین فدراسیون اسپانیا قرار گرفته و صحبت‌های بسیاری علیه او در 24 ساعت گذشته مطرح شده است.  نشریات معتقدند که روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، از این تصمیم به شدت عصبانی و ناراحت است و معتقد است که زمان بندی اعلام این موضوع، تمرکز تیم ملی اسپانیا را به هم خواهد زد.

 موضوع، تمرکز تیم ملی اسپانیا را به هم خواهد زد.

 

 

حال در فاصله دو روز مانده به اولین دیدار اسپانیا در جام جهانی، کنفرانس خبری مشترکی توسط لوپتگی و روبیالس برگزار خواهد شد. البته این دو به خاطر اختلافات، هم زمان در این کنفرانس حاضر نخواهند شد و باید دید که خبری که از این کنفرانس خبری بیرون خواهد آمد، به توضیحاتی در مورد حضور لوپتگی در رئال محدود خواهد شد یا بمب جام جهانی، پیش از شروع آن منفجر می‌شود و لوپتگی از هدایت اسپانیا کنار می‌رود.

 

 

 

با گزارش زنده این نشست همراه ما باشید:

این نشست قرار بود ساعت سیزده برگزار شود ولی یک ساعت به تاخیر افتاد. طبق ادعای منابع اسپانیایی، هم اکنون جلسه مشترکی بین روبیالس، لوپتگی، سرخیو راموس و فرناند ایه رو در حال برگزاری است و فعلا احتمال اینکه لوپتگی از سمت خود برکنار شود بیشتر از احتمالات دیگر است.

شاید لوپتگی پیش از پذیرش هدایت رئال گمان نمی کرد که رئیس فدراسیون خود را چنان خشمگین کند که حالا در مرز اخراج قرار داشته باشد.

رئالی ها قرار است 2 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال اسپانیا غرامت پرداخت کرده و قرارداد لوپتگی که تا 2020 اعتبار دارد را فسخ کنند. پیش از این، فلورنتینو پرز برای جدا کردن مربیانی چون پیگرینی( 4 میلیون یورو)، مورینیو(16 میلیون یورو) و آنچلوتی(4.5 میلیون یورو) مجموعا 24.5 میلیون یورو غرامت پرداخت کرده بود.

طبق ادعای لاسستا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا صبح امروز تصمیم قطعی خود برای اخراج لوپتگی را گرفته بود ولی اطرافیان او همچنان مصر هستند که لوپتگی بر سر کار خود بماند و پس از جام جهانی قراردادش را فسخ کند.

اسپانیا امروز عصر تمرین خواهد کرد و فردا برای بازی با پرتغال که قرار است جمعه برگزار شود، راهی شهر سوچی خواهد شد. با یا بدون لوپتگی؟

 

 

 

 

واکنش نشریه کاتالونیایی اسپورت به انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال نیز در نوع خود جالب است:« موشک رئال به قلب لاروخا.»

 

محل برگزاری کنفرانس خبری لوپتگی و روبیالس، هم اکنون

 

 

 

 

طبق ادعای رادیو مارکا، ملی پوشان اسپانیا از روبیالس خواسته اند که از اخراج لوپتگی صرفنظر کند:« ما تیم ملی هستیم نه یک تیم باشگاهی و اینجا هستیم تا فاتح جام جهانی شویم. اخراج لوپتگی باعث تضعیف روحیه ما خواهد شد. اجازه بده روی بازی ها تمرکز کنیم.»

 

ساعت 14.10 اما هنوز لوپتگی و روبیالس وارد محل نشست نشده اند. خبرها حاکی از آن است که با وساطت بازیکنان، لوپتگی به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد. مارکا نیز این خبر را تایید کرد.

 

14:23.... حاضران در سالن کنفرانس همچنان در انتظار ورود لوپتگی و روبیالس هستند.

 

طبق ادعای کاروسل دپورتیوو، بازیکنان اسپانیا تهدید کرده اند که اگر لوپتگی اخراج شود، واکنشی جدی نشان خواهند داد.

14:32: روبیالس وارد سالن کنفرانس شد و بلافاصله اعلام کرد که لوپتگی از سمت خود برکنار شده است.

روبیالس گفت:« پس از بررسی انچه که اتفاق افتاد بر این شدیم که لوپتگی را از سمت خود اخراج کنیم. در واقع موظف بودیم که واکنشی جدی نسبت به اتفاقات دیروز نشان دهیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید