انصاریفرد: انتظار از تیم ملی ایران بالا رفته است

کدخبر: ۲۲۰۱۵۵
اقتصادنیوز : مهاجم تیم ملی ایران گفت: با این بازی و این نتیجه‌ای که مقابل مراکش به دست آوردیم انتظار از تیم ملی ایران به شدت بالا رفته و وظیفه ما در بازی بعدی سخت‌تر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، کریم انصاریفرد پس از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل مراکش اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که شرمنده مردم نشدیم و در روز عید فطر توانستیم عیدی خوبی به مردم ایران بدهیم.

وی افزود: ما در این بازی تا آخرین لحظه تلاش کردیم و با گل لحظه پایانی مزد تلاشمان را گرفتیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: در دقایق ابتدایی بازی تمرکز کافی نداشتیم اما در عین حال باز هم موقعیت چندانی به حریف ندادیم. با گذشت چند دقیقه از بازی تمرکز خوبی پیدا کردیم و به شرایط بازی هم مسلط شدیم.

انصاریفرد در ادامه بیان داشت: بازی بعدی ما با اسپانیا است و آن بازی خیلی خیلی سخت تر از بازی با مراکش می باشد. با این بازی و این نتیجه انتظار از تیم ما بالا رفته و کارمان هم سخت تر شده. اما به همه مردم کشورمان قول می دهم که مثل این بازی با همه توان و تا آخرین لحظات تلاش کنیم.

ملی پوش کشورمان که با اشک و بغض صحبت می کرد، ادامه داد: ما سختی های زیادی کشیدیم. شما در اردو ها نبودید ببینید ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کردیم. هر روز یک خبر جدید به ما می رسید که شرایط را به هم می ریخت. بازیکنان ما واقعا مردانه اول با آن مشکلات جنگیدند و بعد در این بازی حاضر شدند. من دست تک تک بازیکنان را می بوسم که با غیرت بازی کردند. هر کجا یک بازیکن مراکش بود سه بایکن ما مقابلش قرار می گرفتند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم ما لایق بهترین ها هستند. آنها با مشکلات زیادی مواجه هستند و همین که ما توانستیم دل این مردم را شاد کنیم و برای ۲۴ ساعت مشکلات خود را فراموش کردند برای ما کافی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید