بسته شدن «فن فست» سنت پترزبورگ به دلیل ازدحام جمعیت

کدخبر: ۲۲۰۱۶۹
اقتصادنیوز: در زمان برگزاری دیدار تیم های ملی اسپانیا و پرتغال ظرفیت «فن فست» سنت پترزبورگ، جایی که فوتبال دوستان زیادی از جمله طرفداران فوتبال ایران برای تماشای این دیدار حساس تجمع کرده اند، تکمیل شده است و پلیس سنت پترزبورگ از ورود مردم به این میدان جلوگیری می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار ایرنا در شهر سنت پترزبورگ روسیه در محل «فن فست» یا فستیوال هوادارن فیفا در شهر سنت پترزبورگ تعداد زیادی از فوتبال دوستان ایرانی حاضر هستند و ضمن شادی پس از پیروزی تیم ملی کشورمان در حال تماشای دیدار حساس تیم های ملی پرتغال و اسپانیا هستند. براساس مشاهدات خبرنگار ایرنا پلیس از ورود تماشاچیان بیشتر به فن فست سنت پترزبورگ به دلیل ازدحام جمعیت و نبود ظرفیت در آن جلوگیری می کند. 

فستیوال هواداران فوتبال فیفا مکانی برای گردهمایی آن دسته از هواداران و طرفداران فوتبالی است که به دلایل مختلف امکان حضور در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات را ندارند و نمی توانند بازیها را از نزدیک تماشا کنند.

این فستیوال بهترین مکان برای تماشای تمامی مسابقات جام جهانی فوتبال است.

مسابقات بصورت زنده روی نمایشگرهای بسیار بزرگ، با کیفیت و صدای عالی پخش خواهد شد. 

فضای برگزاری جشنواره سرگرم کننده و کاملا ایمن خواهد بود و فرصت بسیار مناسبی برای هواداران پرشور فوتبال است که از سراسر جهان، گرد هم جمع شوند و به تماشای بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا بنشینند.

در این فستیوال علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای زنده فوتبال، برنامه های فرهنگی بومی کشور میزبان، اجرای موسیقی های بین المللی، برگزاری غرفه های نوشیدنی و غذاهای سنتی کشور میزبان نیز سرگرم خواهید شد.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران، امروز (جمعه) نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 را برابر مغرب برگزار کرد که این نبرد نزدیک با پیروزی یک بر صفر شیرمردان فوتبال ایران به اتمام رسید.

این دیدار از گروه دوم با قضاوت «جونیت چاکر» داور مطرح ترکیه ای و در ورزشگاه شهر «سن پترزبورگ» برگزار شد.

دیدار تیم ملی کشورمان را 62 هزار و 548 تماشاچی فوتبال از نزدیک تماشا کردند که باعث شکسته شدن حضور تماشاچی در ورزشگاه تیم زنیت سنت پترزبورگ شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید