هراز مسدود شد / ترافیک سنگین در شرق تهران

کدخبر: ۲۲۰۲۴۹
اقتصادنیوز؛ رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز با تأخیر دو ساعته از رودهن به سمت شمال مسدود شد و از ساعت 16 تردد خودروها از «آب‌اسک» به سمت تهران به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ سیاوش محبی، رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دربارهاوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و پرحجم و روان است و تردد وسایل نقلیه در این محور هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تردد در محور هراز با تأخیر دوساعته از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت «آب‌اسک» ممنوع شد و ساعت ۱۶ از آب‌اسک به سوی تهران به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه از تهران به سمت شمال و شمال به سمت تهران پرحجم و روان است و تردد به راحتی صورت می‌گیرد اما پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

محبی ضمن درخواست از هم‌وطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر گفت: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ و همچنین رعایت حقوق شهروندی تأثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی و باعث عدم ایجاد گره ترافیکی می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: هم‌وطنان در این مواقع که بار ترافیکی افزایش پیدا می‌کند با رعایت مدیریت سفر می‌توانند از برخورد با ترافیک سنگین در ساعات پیک ترافیک جلوگیری کنند و سفر کوتاه‌تری را نسبت به زمان‌های پیک ترافیک داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید