جانشین چشمی مقابل اسپانیا چه کسی خواهد بود؟

کدخبر: ۲۲۰۶۶۶
دیروز خبر مصدومیت و خروج روزبه چشمی از لیست بازیکنان جام جهانی روسیه توسط رسانه های کشورمان منتشر شد. حالا خیلی ها منتظر هستند ببینند جانشین وی در تیم ملی چه کسی خواهد بود.
جانشین چشمی مقابل اسپانیا چه کسی خواهد بود؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با شوک تلخی روبرو شد و روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات جام جهانی را از دست داد و طبیعتا به دیدار برابر اسپانیا نمی رسد.

حالا با غیبت چشمی، یکی از بین مجید حسینی، پژمان منتظری و محمدرضا خانزاده می تواند در این پست به میدان برود. مجید حسینی در بازی قبل چند دقیقه ای را به میدان رفت و پژمان منتظری هم سابقه بازی در جام جهانی قبل را در کارنامه خود دارد. همچنین محمدرضا خانزادهم گزینه سوم کی روش برای این پست است؛ او شاید یک دقیقه بازی نکرده باشد اما سابقه دو حضور در جام جهانی را دارد.

هر کدام از این سه نفر اگر به میدان بروند باید رو در روی دیگو کاستا بازی کنند. کسی که در شب نخست دفاع پرتغال را به خاک وخون کشید و دو گل را به ثمر رساند. کاستا سرعت آنچنانی ندارد اما از قدرت بدنی بالا و هوش و ذکاوت فراوانی برخوردار است و هیچ موقعیت صد در صدی را از دست نمی دهد.

آنطور که از شواهد پیداست رقابت اصلی بین حسینی و منتظری خواهد بود و قطعا یکی از این دو نفر به جای چشمی زوج پورعلی گنجی خواهند بود. حسین از نیروی جوانی بهره می برد و منتظری پختگی لازم را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید