بلژیک با اقتدار پاناما را شکست داد

کدخبر: ۲۲۰۷۲۵
اقتصادنیوز : تیم ملی بلژیک -یکی از بخت های اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه- دوشنبه شب با اقتدار تیم پاناما را شکست داد و در صدر جدول رده بندی گروه هفتم ایستاد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ شاگردان« روبرتو مارتینز» در این دیدار تماشایی که در ورزشگاه «سوچی» برگزار شد ودر حالیکه در نیمه نخست موفق به گلزنی نشدند، در پایان با گل های نیمه دوم تیم ملی پاناما را با نتیجه قابل توجه 3 برصفر شکست دادند.

«مرتنز» در دقیقه 47 و «لوکاکو« در دقایق 69 و 75 برای تیم ملی بلژیک گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

بازیکنان تیم ملی بلژیک در نخستین دیدار خود در جام جهانی شروع توفانی داشتند و خیلی زود و در دقیقه ششم موقعیت مناسبی برای گلزنی آنان ایجاد شد که «کاراسکو» این فرصت را با ضربه ناامید کننده از دست داد.

در ادامه همانطور که انتظار می رفت ملی پوشان بلژیک حملات متعدد دیگری را بر روی دروازه پاناما طراحی کردند، اما بازیکنان گرانقیمت این تیم در زدن گل ناکام بودند.

در دقیقه 20 «کوین دی بروینه» در محوطه شش قدم صاحب موقعیت گلزنی شد که نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه ملی پوشان بلژیک چندین بار دیگر از کناره ها و عمق به دروازه پاناما نزدیک شدند، اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری با هوشیاری مدافعان ودرخشش دروازه بان حریف از بین رفت تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

ملی پوشان بلژیک یکی از بخت های کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 نیمه دوم را همانند نیمه نخست توفانی آغاز کردند و خیلی زود به گل رسیدند.

دردقیقه 47 مدافعان تیم ملی پاناما توپ را ناقص دفع کردند تا مرتنز با شوتی زیبا و فنی دروازه بان پاناما را مغلوب کند و توپ را در قعر دروازه جای دهد.

در دقیقه 55 بازیکنان بلژیک از موقعیت مناسبی که پشت دروازه حریف ایجاد شد نتوانستند به نحو مطلوب استفاده کنند و شوت کاراسکو از روی دروازه پاناما به بیرون رفت.

در ادامه بلژیکی ها قدری عقب کشیدند و ملی پوشان پاناما دو موقعیت مناسب گلزنی بدست آوردند که اولی را گودوی و دومی را اسکوبار برای این تیم هدر دادند.

شاگردان مارتینز با توجه به ضد حملات خطرناک تیم ملی پاناما باز هم دست از حمله نکشیدند و سرانجام در دقیقه 69 لوکاکو برای این تیم با ضربه سر گلزنی کرد.

در دقیقه 75 بازیکنان بلژیک بدنبال یک ضد حمله سریع که طراحی آن با «ادن هازارد» بود توپ را به لوکاکو رساندند و او پس از تک به تک شدن با درازه بان حریف، یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.

در دقایق باقی مانده خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرد و این دیدار با همان نتیجه 3 برصفر به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی بلژیک:

تیبو کورتوا، توبی الدرویلد، ددریک بویوتا، یان فرتونگن، کوین دی بروینه، اکسل ویتسل، توما مونیه، کاراسکو، دنیس مرتنز، ادن هازارد و روملو لوکاکو.

ترکیب تیم ملی پاناما:

پندو، مورییلو، تورس، دیویس، بارسناس، گومز، کوپر، رودریگوئز، گودوی، اسکوبار و پرز.

دردیگر دیدار این گروه تیم ملی انگلیس تا ساعتی دیگر برابر تیم ملی تونس قرار می گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید