انتقاد فرمانده سپاه از نامه فعالان سیاسی به ترامپ؛ برخی از آنها ماموریت دارند

کدخبر: ۲۲۰۸۲۵
فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی( شهید چمران) به نامه 100 فعال سیاسی مدنی به ترامپ واکنش نشان داد.

فرمانده کل سپاه قرار داشتن جریان فکری مقابل جریان اسلامی در کشور را یکی از بزرگ‌ترین موانع پیشبرد اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: نمونه اخیر اقدامات این جریان فکری نامه 100 نفری است که پیشنهاد داده‌اند که جمهوری اسلامی ایران با ترامپ مذاکره کند، اینها در مقابل اصل ظلم‌ستیزی قرار گرفته‌اند و زمینه را برای آمریکا و دشمن مردم فراهم کرده‌اند.

وی گفت: اگر نگوییم این 100 نفر همه مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهی از آنها چنین ماموریتی را بر عهده داشتند تا ایران را پای میز مذاکره با آمریکا بکشانند.

جعفری با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 و توافق برجام، اظهار کرد: مذاکرات برجام یک استثنا بود که به اذن رهبری و بنا به مصلحت‌هایی انجام شد و نتیجه‌اش این بی‌اعتمادی آمریکا بود که مشخص شد.

وی اظهار کرد: اگر خوش‌بینانه نگوییم آن 100 نفر خائن به مردم، انقلاب و ضد انقلاب نیستند، باید بگوییم که اشکال در مبانی فکری و دیدگاه‌های آنها است. این دیدگاه غربی و لیبرالی و غیراسلامی است که می‌گوید با غرب بساز.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به مذاکره رهبر کره شمالی و رییس‌جمهوری آمریکا و توافق میان آنها، گفت: رهبر کره شمالی انقلابی بود اما یک انقلابی کمونیست نه اسلامی، به همین خاطر سازش کرد اما ما برای سازش دستوری نداریم بلکه در این زمینه آیات و روایات بسیاری وجود دارد.

وی افزود: در کشور آزادی وجود دارد و آقایان «100 نفر» می‌توانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و کسی نیز با آنها برخورد نمی‌کند اما این افراد بدانند که چه اثری در فضاسازی می‌گذارند و چه همراهی با دشمن می‌کنند. در همین زمینه آقای روحانی چند ماه پیش گفتند «مگر ملت‌ها و دولت‌ها دیوانه‌اند که با آمریکا مذاکره کنند در حالیکه اینگونه بی‌اعتمادی می‌کنند». حال ما نمی‌دانیم با این بی‌اعتمادی به این‌ها «100 نفر» دیوانه بگوییم یا چیز دیگری آنها را خطاب قرار دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید