روزنامه اسپانیایی تاکید کرد

بیرانوند در ترکیب 11 بازیکن برتر جام جهانی‌+ عکس

کدخبر: ۲۲۰۹۹۷
اقتصادنیوز: پس از برگزاری 16 دیداری که بین 32 تیم فوتبال جام جهانی‌ روسیه برگزار شد ، «علی‌ بیرانوند» دروازه بان تیم ملی‌ ایران به عنوان دروازه بان تیم برتر جام جهانی‌ از دیدگاه روزنامه آ.اساسپانیا انتخاب شد.
بیرانوند در ترکیب 11 بازیکن برتر جام جهانی‌+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه آ.اس در این رابطه در خط دفاعی تیم منتخب خود ، «خیمنس» از اروگوئه ، «هکتور مورنو» از مکزیک ، «شار» از سوئیس و «کولاروف» از صربستان را برگزید.

به نوشته این نشریه ، «هیروینگ لوزانو» از مکزیک ، «مودریچ» از کرواسی و «کوئتینیو» از برزیل بهترین هافبک ها و «دیگو کاستا» از اسپانیا ، «کین» از انگلیس و «کریستیانو رونالدو» به عنوان بهترین مهاجمان ، این لیست را تکمیل می‌ کنند.

بیرانوند مجله آاس

روزنامه اسپانیایی در مورد بیرانوند نوشت: ایران به لطف یک گل خودی «عزیز بوحدوز» ، عملکرد خود در جام جهانی‌ در بازی با تیم ملی فوتبال مغرب را با پیروزی آغاز کرد. این پیروزی براساس یک چارچوب دفاعی سفت و سخت طراحی شده از سوی «کارلوس کی‌ روش» و عملکرد عالی‌ بیرانوند پایه گذاری شد.

به نوشته این رسانه، دروازه بان تیم فوتبال ایران با دفع همه شوت های مهاجمان مغربی و با عملکردی با شایستگی بالا ، آنها را مایوس ساخت.

روزنامه با اشاره به دیدار چهارشنبه شب ایران و اسپانیا در کازان روسیه تصریح نمود که اسپانیا باید هدف گیری بسیار خوبی‌ داشته باشد تا بتواند دیوار دفاعی ایران را فرو ریزد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه است. 

تیم ایران در دیدار نخست خود موفق شد مراکش را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و چهارشنبه 30 خرداد ساعت 22:30 به مصاف اسپانیا می رود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید