یک پاساژ در خیابان امیرکبیر در آتش سوخت + عکس

کدخبر: ۲۲۱۰۴۷
اقتصادنیوز:سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در خیابان امیرکبیر خبر داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در خیابان امیرکبیر خبر داد و گفت:آتش نشانان موفق به نجات 25 نفر از ساکنان هتلی شدند که در همجواری پاساژ قرار داشت و آتش در حال انتقال به آن بود.

 

 سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در خیابان امیرکبیر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد:ساعت 21:29 امشب آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در خیابان امیرکبیر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان 6 ایستگاه آتش نشانی همراه با دو دستگاه خودروی بالابر، تانکرهای آب و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، ادامه داد:محل آتش سوزی پاساژ دو طبقه قدیمی بود؛ در تمام طبقه همکف این پاساژ مغازه و در طبقه فوقانی به وسعت حدود 500 متر چندین انبار کوچک و بزرگ پر از اجناس لوازم یدکی خودرو وجود داشت و کاملاً شعله ور شده بود.

 وی خاطرنشان کرد:زمانیکه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند آتش به سقفها انتقال کرده بود، در ضلع شرقی این پاساژ یک هتل وجود داشت که خبر از این بود تعدادی مسافر داخل آن حضور دارند که آتش نشانان در لحظات اولیه حدود 25 نفر از ساکنان و مسافران هتل را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

 ملکی تصریح کرد:آتش به یکی، دو اتاق هتل نیز سرایت کرده بود، هم اکنون آتش مهار شده و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند همچنین این حادثه تاکنون مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

آتش سوزی خیابان امیرکبیر مهار شد

سخنگوی آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی پاساژی در خیابان امیرکبیر خبر داد و گفت:آتش سوزی خیابان امیرکبیر مهار شده و وارد مرحله لکه گیری شده است.

ملکی در ادامه افزود:  وجود اجناس قابل اشتعال در انباری های طبقه بالای پاساژ علت گسترش آتش سوزی بود. 

وی در پایان گفت:در این حادثه 3 آتش نشان مصدوم شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید