فاصله یک نیمه ای عربستان با وداع از جام جهانی

کدخبر: ۲۲۱۱۷۹
اقتصادنیوز : تیم ملی فوتبال اروگوئه در نیمه نخست دیدار برابر تیم ملی عربستان این تیم را مغلوب و ملی پوشان این تیم را به درهای خروجی از جام جهانی نزدیک تر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،در این دیدار که در ورزشگاه «روستوف» در حال برگزاری است، تیم ملی اروگوئه در نیمه نخست تیم ملی عربستان را در حالی با نتیجه یک برصفر شکست داد که بازیکنان این تیم نسبت به دیدار نخست خود در این رقابت بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتند.

«لوییس سوارز» در دقیقه 23 تنها گل این دیدار در نیمه نخست را برای تیم ملی اروگوئه به ثمر رساند و شادمانی را به اردوی تیمش آورد.

ملی پوشان عربستان که نسبت به دیدار نخست خود در دیدار برابر روسیه با پنج تغییر برابر اروگوئه به میدان آمده اند، گویا جان تازه ای گرفته و در دقایق ابتدایی این دیدار پا به پای رقیب قدرتمند خود پیش رفتند. آنان در این دقایق حتی زودتر از یاران سوارز صاحب ضربه کرنر نیز شدند.

اما ملی پوشان اروگوئه که با حوصله اتفاقات این بازی را دنبال می کردند، با بهره مندی از تکنیک، تاکتیک و سرعت خود حملات دقایق ابتدایی تیم ملی عربستان را پاسخ دادند و در ادامه بر بازی کاملا مسلط شدند.

در دقیقه 23 سوارز برای اروگوئه گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت. او در این دقیقه از اشتباه دروازه بان تیم ملی عربستان درخروج از دروازه بهره برد و با یک ضربه روپا دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه 29 مهاجم تیم ملی عربستان در بین مدافعان تیم ملی اروگوئه در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما به آسانی این فرصت را از دست داد.

در ادامه ملی پوشان عربستان چندین مرتبه دیگر از کناره ها به دروازه تیم ملی اروگوئه نزدیک شدند، اما در زدن ضربه آخر کم دقت بوده و تمامی فرصت های بدست آمده برای این تیم ازدست رفت.

در این دقایق یاران سوارز چشم به ضد حملات داشتند که مهم ترین موقعیت این تیم را «کاوانی» مهاجم ملی پوش تیم پاری سن ژرمن از دست داد و در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی بر روی دروازه ها رخ نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر تمام شد.

ترکیب تیم ملی اروگوئه:

فرناندو موسلرا، خوسه خیمنز،دیه گو گودین، ولارلا، سانچز، بنتانکور، رودریگوئز، سوارز، وچینو، کاوانی و کاسرس.

ترکیب تیم ملی عربستان سعودی:

آل وایس، اسامه، علی، محمد بریک، سلمان، هاتان، یاسر الشهرانی، اوتایف، تیسیر الجاسم( حسین المقهری دردقیقه 42)، سالم الدوساری و فهد الموالید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید