تساوی ایران و اسپانیا تا دقیقه ۲۰/ بازی شجاعانه شاگردان کی‌روش

کدخبر: ۲۲۱۲۰۷
اقتصادنیوز :دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مقابل اسپانیا در حالی آغاز شد که بازیکنان ایران در دقیقه پنج صاحب موقعیت خوبی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امروز چهارشنبه در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه در ورزشگاه کازان به مصاف اسپانیا رفته است.

ترکیب تیم ملی ایران:

بیرانوند، حاجی صفی، پورعلی گنجی، عزت اللهی، ابراهیمی ، انصاریفرد، امیری، طارمی، حسینی، آزمون، رضاییان.

ترکیب تیم ملی اسپانیا:

دخیا، سرخیو راموس، جرارد پیکه، دنی کارواخال، یوردی آلبا، اینیستا، بوسکتس، لوکاس واسکز، ایسکو، داوید سیلوا و دیگو کاستا. 

​در دقیقه ۲ اولین خطای بازی روی سعید عزت اللهی رخ داد. 

بازی دو تیم در دقایق ابتدایی متعادل است. ایران با ترکیبی دفاعی، در یک سوم دفاعی خود متمرکز است.

اولین شوت بازی توسط بازیکنان اسپانیا زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در دقیقه ۵ بازیکنان تیم ملی ایران حمله خطرناکی را روی دروازه اسپانیا تدارک دیدند که این حمله به یک ضربه کاشته کنار محوطه جریمه اسپانیا ختم شد. این ضربه ایستگاهی هم در برگشت با شوت وحید امیری به اوت رفت. 

در دقیقه ۸ سردار آزمون با سرخیو راموس برای زدن ضربه سر به هوا پرید که داور خطای راموس را اعلام کرد. راموس هم به شدت به داور اروگوئه ای اعتراض کرد. 

در دقیقه ۱۰ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه ایران و نزدیک به خط برای اسپانیا به دست آمد. سانتر خطرناک اسپانیا بعد از برخورد با سر پیکه و کاستا راهی اوت شد. 

در دقیقه ۱۲ سردار آزمون روی بوسکتس مرتکب خطا شد. اعتراض احسان حاج صفی کاپیتان ایران به داور با واکنش تند داور و تذکر جدی وی به حاج صفی روبرو شد. 

برنامه ایران تجمع در جلوی دروازه است و ملی پوشان با تعداد زیاد در حال دفاع هستند. اسپانیا برای بازکردن این گره دفاعی، به ارسال توپهای بلند روی آورد. 

در دقیقه ۱۷ امید ابراهیمی پاس بسیار خوبی را برای مهدی طارمی فرستاد. طارمی که تصور می کرد در آفساید است لحظه ای مکث کرد ولی در ادامه توپی را روی دروازه اسپانیا ارسال کرد که هیچ بازیکنی نبود تا از این توپ استفاده کند. 

شوت داوید سیلوا به سمت دروازه ایران توسط سیدمجید حسینی دفع شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید