حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام رونالدو!

کدخبر: ۲۲۱۳۹۳
اقتصاد نیوز: در آستانه دیدار ایران و پرتغال بعضی از کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به صفحه کریستیانو رونالدو هجوم برده اند.
حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام رونالدو!

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از ورزش سه، پنج سال پیش و پس از هم گروهی ایران با آرژانتین یک اتفاق ناگوار، کام بسیاری از مردم ایران را تلخ کرد. عده ای از کاربران در شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام به صفحه لیونل مسی حمله کرده و الفاظ زشتی را علیه او به کار بردند. این اتفاق بی نظیر در حالی رخ داد که دیگر کاربران ایرانی نیز برای دلجویی از مسی در پیج او حضور داشتند و کامنت هایی به فارسی، انگلیسی و حتی اسپانیولی و آرژانتینی برای فوق ستاره آلبی سلسته می نوشتند. این موضوع سبب شد تا از یک سال پیش از آغاز جام جهانی، حساسیت و تنش برای بازی ایران و آرژانتین ایجاد شود و به بالاترین حد خود برسد.

همچنین بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران خواستار دعوت لیونل مسی به ایران شدند و به نوعی بلبشوی عجیبی در این باره به وجود آمد.

اما پس از بازی دو تیم و بازگشت شرایط به حالت عادی، گروه ها و اشخاص سعی در فرهنگ سازی در این خصوص داشتند و گام های مثبتی نیز برداشته شد تا جایی که هم گروهی با اسپانیا و پرتغال دیگر داستان قبلی را به وجود نیاورد.

حال در فاصله سه روز تا دیدار حساس و سرنوشت ساز ایران و پرتغال، بار دیگر هواداران ایرانی به پیج فوق ستاره تیم حریف رفته و برایش کری خوانی می کنند. البته این بار تقریبا میزان فحاشی ها و استفاده از الفاظ رکیک به صفر نزدیک شده و بیشتر جنبه خط و نشان کشیدن برای کریستیانو رونالدو را دارد. در توییترفارسی نیز واکنش ها به رویارویی ایران و پرتغال بسیار زیاد هستند و در حالی که هنوز زمان زیادی تا آغاز بازی باقی مانده، ایرانی ها این مسابقه حساس را بسیار داغ کرده اند.

یکی در اینستاگرام رونالدو با اشاره به بازی 2006 بین این دو تیم و گلزنی فوق ستاره سلسائو نوشته:« کریس فکر نکن این بار هم میتونی گل بزنی! ما مراکش و اسپانیا نیستیم و حذفت میکنیم!» همچنین عده ای به حذف محمد صلاح و احتمال بالای حذف لیونل مسی پرداخته و امیدوارند تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو نیز به دست تیم ملی ایران حذف شود تا سه کاندیدای اصلی توپ طلا، از صعود به جمع 16 تیم برتر جام جهانی باز بمانند.

البته در این بین برخی از هواداران افراطی شماره 7 تیم رئال مادرید، از او حمایت کرده اند که در نوع خود جالب به نظر می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید