امیدواری شاگردان کی‌روش به طلسم شکنی

کدخبر: ۲۲۱۴۰۶
اقتصاد نیوز: تیم ملی ایران سومین بازی اش در جام جهانی را برگزار میکند و امیدوار به شکستن طلسم تعداد گل خورده در جام جهانی است.
امیدواری شاگردان کی‌روش به طلسم شکنی

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از ورزش سه، ایران پنجمین جام جهانی تاریخش را تجربه می‌کند. یوزها در ۴ دوره قبلی هیچگاه ۴ گل در یک تورنمنت نخورده اند و این موضوع تبدیل به یکی از نقاط ضعف تیم ایران شده است.

در جام ۷۸ ایران اولین حضور در این مسابقات را تجربه می‌کرد. شاگردان مهاجری ۳ گل از هلند، یک گل از اسکاتلند و ۴ گل از پرو خوردند تا با عملکردی ضعیف به کشور بازگردند. ۲۰ سال بعد، تیم ملی کشورمان در بازی نخست با یک گل به یوگسلاوی باخت، سپس در روزی که ۱ گل از آمریکا خورد، پیروز مسابقه شد و در بازی پایانی نتیجه را به آلمان ۲-۰ واگذار کرد.

حضور در جام جهانی آلمان نیز موفقیت آمیز نبود. شاگردان ایوانکوویچ با اشتباهات فردی ۳ گل از مکزیک خوردند، با ۲ گل مغلوب پرتغال شدند و در گام نهایی مقابل آنگولا ۱-۱ کردند. ۴ سال پیش ایران تا پایان دومین بازی یک کلین شیت و یک شکست خفیف برابر آرژانتین را تجربه کرد و همه به یک نتیجه خوب مقابل بوسنی امیدوار بودند اما تیم کی روش با ۳ گل مغلوب بوسنی شد تا ایران با رکوردی همچون تیم ۹۸ در گل خورده به کشور بازگردد.

اکنون در ایران همه امیدوارند و انتظار دارند یوزهای ایرانی برابر تیم پرتغال عملکرد خوب دفاعی را تداوم بخشند و بتوانند بهترین آمار دفاعی ایران در تاریخ جام های جهانی را ثبت کنند. اگر تیم کی روش با تنها یک گل خورده روسیه را ترک کند، بدون شک تحسین همگان را متوجه خود خواهد دید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید