واتس اپ قابلیت جدیدی را معرفی کرد

کدخبر: ۲۲۱۴۵۸
اقتصاد نیوز: برخلاف تلگرام که از همان روزهای اولیه فعالیت خود قابلیت استفاده از استیکر را برای کاربران فراهم کرد، واتس اپ هنوز چنین ویژگی ندارد. با این حال چند ماه پیش مارک زاکربرگ حضور استیکرها در واتس اپ را تایید نمود و اکنون به نظر می‌رسد که تا انتشار موج اولیه استیکرهای این پیام رسان زمان زیادی باقی نمانده است.
واتس اپ قابلیت جدیدی را معرفی کرد

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از دیجیاتو، بعضی از کاربران نسخه بتا 2.18.189 واتس اپ، اخیرا متوجه حضور استیکرهایی در برنامه شده‌اند. با توجه به تصاویر لو رفته، در کنار دکمه گیف‌‌ آیکون جدیدی تحت عنوان Stickers View به اپلیکیشن اضافه شده که با کلیک روی آن به منوی استیکرها دسترسی پیدا کنید. همانند تلگرام، در اینجا نیز استیکرها در قالب پک‌هایی عرضه می‌شوند و پیش از استفاده کاربران باید یک بار آن‌ها را دانلود کنند.

آنگونه که از تصویر مشخص است، واتس اپ برنامه دارد تا استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق (Love)، ناراحتی (Sad)، تعجب (Wow) و خنده (Lol) دسته‌ بندی کند. بنابراین اگر روی Love کلیک کنید، استیکرهای عاشقانه به نمایش درمی‌آیند. این ویژگی (دسته‌بندی استیکرها) Sticker Reaction نام دارد و احتمالا در زمان عرضه آن به نسخه نهایی، تعداد این دسته‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

استیکرهای واتس اپ

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید