«واقعاً اهمیتی نمی‌دهم، شما چطور؟»

لباس جنجالی ملانیا + فیلم

کدخبر: ۲۲۱۵۹۱
اقتصادنیوز؛ «واقعاً اهمیتی نمی‌دهم، شما چطور؟». این نوشته پشت لباس فرست لیدی آمریکا بود در روزی که برای بازدید از شرایط کودکانی که بخاطر سیاست‌های مهاجرتی ترامپ از والدین خود جدا شده بودند. نوشته جنجال زیادی در فضای رسانه‌ای آمریکا به پا کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ که پس از مدت ها در انظار عمومی ظاهر می شد، بر روی لباسش نوشته شده بود : «واقعا اهمیتی نمی دهم، شما چطور؟».

سی ان ان در این رابطه گزارش داد: آیا این نوشته آن هم برای رفتن به چنین مکانی پیام نهفته ای دربرداشته، این درحالی است که سخنگوی مطبوعاتی ملانیا ترامپ در این باره گفت که نوشته روی لباس بانوی اول آمریکا پیامی در بر نداشته است.

تحلیلگر سی‌ان‌ان می‌گوید او صنعت مد را خوب می‌شناسد و بی‌دلیل لباسی را از بین هزاران لباس خود انتخاب نمی‌کند.

«چارلز موران» استراتژیست جمهوریخواه در تفسیری در این باره به سی ان ان گفت: از آنجایی که رسانه های آمریکایی به شدت ملانیا ترامپ را تحت نظر دارند، منظور این نوشته متوجه آنهاست. او آنها رسانه های اخبار جعلی می خواند و می داند که آنها تا چه اندازه فریبکار هستند.

لازم به ذکر است اجرای این سیاست با انتقادات گسترده ای در داخل و خارج آمریکا مواجه شده بود و نهایتا «دونالد ترامپ» از تصمیم خود عقب نشینی کرد و دستور پیوستن خانواده های جدا شده از یکدیگگر به موجب این سیاست را صادر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید