کنسانتینف: ایران برای کسب پیروزی آمده بود/ مقصر معروف بود!

کدخبر: ۲۲۱۶۹۵
اقتصادنیوز :سرمربی تیم ملی بلغارستان پس از شکست مقابل تیم ملی ایران گفت: ایران با هدف کسب سه پیروزی در این هفته آمده بود و من از بازیکنان جوانم استفاده کردم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، تیم ملی بلغارستان امروز در دومین دیدار خود در هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب ایران شد.

کنسانتینف، سرمربی بلغارستان در نشست خبری، درباره شکست تیمش مقابل ایران گفت: ابتدا به ایران تبریک می گوییم، تیم ایران برای سه پیروزی آمده است و طبیعی که بتواند موفق باشد اما هدف من استفاده از بازیکنان جوان بود.

وی ادامه داد: امروز نیز هر 6 بازیکن جوانم را در زمین استفاده کردم آنها نیز خوب بازی کردند. برخی از آنها نشان دادند که می توانم بر رویشان حساب کنم. در برخی مواقع اشتباهات زیادی داشتیم. ایران در ست دوم خیلی خوب باز ی کرد، حملات بعد از سرویس خیلی خوبی داشت اما درست سوم فکر کردن کار تمام است و ما استفاده کردیم. در ست چهارم بازیکنانم از جنگیدن دست کشیدن و مغلوب شدند. مقصر این باخت نیز معروف بود.( با خنده).

کاپیتان تیم ملی بلغارستان نیز در این نشست گفت: پس از چنین بازی خیلی آسان نیست که بتوان صحبت کرد. امروز روز ما نبود، به جز ست سوم در سایر ست‌ها خوب بازی نکردیم، امیدوارم در بازی بعد با چهره بهتری ظاهر شویم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید